Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Formative – online hodnocení žáka
| Recenze jedné volně použitelné aplikace obohacující repertoár nástrojů moderního digitálního učitele. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Stanislav Havlík |
|
|
| |
|
13. 03. 2017 |
2994 |
Jak podpořit inovace ve vzdělávání?
| Příspěvek na příkladu crowdfundingu ukazuje, jak mohou vypadat nové formy podpory vzdělávacích aktivit realizované online a snažící se přitáhnout zájem veřejnosti i žáků. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
2 komentáře |
13. 04. 2015 |
3850 |
Kahoot! – multiplatformní online odpovídač
| Informace o zajímavé cloudové aplikaci integrující využití všech dostupných technologií disponujících připojením do internetu. Princip kladení otázek a odpovídání na ně má značný didaktický potenciál a lze ho využít ve výuce libovolných předmětů. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Petr Zlatohlávek |
|
|
| |
|
23. 02. 2015 |
21817 |
Jak na internet: Internetové seznamky
| Hledání partnera je staré jako lidstvo samo a zmínky o něm nalezneme již v Bibli. Seznamování na inzerát se objevovalo již v 19. století a jeho obliba s následujícími lety neustále stoupala. Zatímco generace našich rodičů a prarodičů se musely spokojit s klasickou seznamovací inzercí v renomovaných novinách a časopisech, moderní doba přináší mnohem pohodlnější způsob seznamování. Absolutní boom totiž seznamky zaznamenaly právě s příchodem Internetu.  | Akademie CZ.NIC |
|
|
| |
|
18. 12. 2014 |
4611 |
Jak na internet: Jak bezpečně nakupovat
| Nakupování na Internetu má několik nesporných výhod. Nemusíte nikam běhat, máte velký výběr, ceny většinou bývají lepší, než v kamenných obchodech a také Vám zboží dorazí až před dveře. Nakupování přes Internet má však také svá rizika, na která je dobré pamatovat.  | Akademie CZ.NIC |
|
|
| |
|
10. 12. 2014 |
4155 |
Online Puzzle ve výuce
| Popis online aplikace v podobě hry puzzle a zkušeností autora s metodikou jejího využití na SŠ, kterou je možno bez problémů využít i na ZŠ. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Mgr. Petr Němec |
|
|
| |
1 komentář |
08. 09. 2014 |
6403 |
Internetová podpora učebnic německého jazyka
| Přehled existujících online podpor učebnic němčiny a zhodnocení jejich využitelnosti pro výuku tohoto jazyku na ZŠ. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Barbora Kasinová |
|
|
| |
|
09. 06. 2014 |
4369 |
Online aplikace bez registrace
| Přehled online aplikací využitelných velmi snadno a rychle ve výuce díky tomu, že nevyžadují registraci. Jedná se tím pádem o produkty, které jsou k dispozici zcela zdarma. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jan Hrabák |
|
|
| |
2 komentáře |
15. 05. 2014 |
11060 |
Putování za Jiřím z Poděbrad
| Druhá virtuální procházka realizovaná online a sledovaná žáky několika škol z celé republiky, tentokrát s paní učitelkou Říhovou z Poděbrad. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bc. Miloslav Khas |
|
|
| |
|
05. 05. 2014 |
5076 |
ESF projekty a rozvoj ICT dovedností žáků
| Článek na příkladu výukové aktivity ukazuje možné postupy rozvoje ICT dovedností žáků, konkrétně při vyhledávání informací.  | Daniela Růžičková |
|
|
| |
|
15. 01. 2014 |
4964 |