Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "online výuka"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "online výuka"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Setkání s osobností – Kamil Kopecký

Neformální vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek informuje o prezentaci docenta Kamila Kopeckého, která se konala jakou součást cyklu Setkání s osobností. Kamil Kopecký je odborník zabývající se mimo jiné problematikou bezpečného internetu, riziky internetové komunikace a také počítačovou kriminalitou. Ve své prezentaci se zaměřil na problematické jevy online výuky a také na nové trendy počítačové kriminality a kyberšikany. Svůj výklad doplňoval atraktivními příklady z praxe. Podělil se také o zkušenosti z přípravy úspěšného dokumentu V síti.
Autor Miloš Mlčoch

Myšlenky, které si odnáším z online výuky (padlet)

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Po dlouhém období online výuky přichází další autorova reflexe, ve které nechává promlouvat své myšlenky. Současně tím sdílí své vlastní zkušenosti a nabízí učitelům, aby udělali totéž.
Autor Jaroslav Mašek

Digitální minimalismus v online výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Principy digitálního minimalismu lze přenést také do online výuky. V následujícím textu se podíváme na 10 konkrétních příkladů.
Autor Jaroslav Mašek

Největší úspěchy učitelů v online výuce (padlet)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Pojďte společně sdílet své největší úspěchy v online výuce.
Autor Jaroslav Mašek

Technologické zahlcení jako důsledek špatné komunikace

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Na jaře, po zavedení online výuky, jsme se velmi rychle potýkali se dvěma zahlceními – obsahovým a technologickým. Nyní, přibližně po roce online výuky, čelíme dalšímu technologickému zahlcení, ke kterému by nakonec nemuselo dojít, kdybychom spolu lépe komunikovali.
Autor Jaroslav Mašek

Nová analýza úspěšnosti metodiky převrácené třídy

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o výzkumu holandských vědců z Utrecht University, který analyzoval zprávy o nasazení metodiky převrácené třídy ve 114 případech ve školách na celém světě.
Autor Bořivoj Brdička

5 důvodů, proč nechat žákům vypnuté kamery

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Neustále vypnuté webkamery žáků během online výuky nemusí být na škodu, právě naopak. Můžeme tím předejít spoustě nežádoucích stavů i mnoha budoucím problémům.
Autor Jaroslav Mašek

Jak řešit nezájem žáků o výuku online podle Spencera

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Shrnutí myšlenek známého amerického odborníka na praktické využití vzdělávacích technologií, který se zabývá situací, kdy žáci musí částečně pracovat na dálku (online) a nejsou pod přímou kontrolou učitele.
Autor Bořivoj Brdička

20 tipů, jak zvládnout pracovní zátěž v online výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Vedení online výuky je spojeno s velkou pracovní zátěží, která se s přibývajícími měsíci může ještě stupňovat. Jak se s ní vypořádat a jak ji zvládnout se podíváme v tomto článku.
Autor Jaroslav Mašek

Odborné školy v éře covidu-19: jarní improvizovaná opatření střídají nové výzvy

Odborné vzdělávání
Informativní příspěvek
Pandemie covidu-19 vedla k radikálním změnám ve vzdělávání žáků. Evropské země řešily, jak naložit s běžnou výukou, závěrečnými zkouškami, ale i praktickým vyučováním žáků. Školy se rovněž připravují na výzvy, které jim chystá nový školní rok.
Autor Aneta Vencovská
Celkem: 32