Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "obsahové a jazykové integrované učení"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "obsahové a jazykové integrované učení"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

CLIL - jazykové roviny a porozumění odbornému předmětu

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
aplikační příspěvek
V integrované výuce (CLIL) je klíčová je dualita cílů, tedy učitel se má vědomě věnovat jak odbornému předmětu a rozvíjení kompetencí v něm, tak cizímu jazyku. Tento článek poukazuje na různé roviny cizího jazyka, které se v integrovaných hodinách objevují, a na jejich specifika. Na ukázkách z integrované výuky matematiky a anglického jazyka ukazuje některé konkrétní aktivity pro efektivní integraci a odkazuje na další relevantní zdroje.
Autor Lenka Tejkalova

Výuka metodou CLIL

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Významové a obsahové pojetí nové metody výuky cizích jazyků a její možná implementace do školních vzdělávacích programů.
Autor Gabriela Baladová
Celkem: 2