Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "notebook"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "notebook"

Seřadit dle: Hodnocení RVP.CZ, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Notebook Mivvy M310U – další kandidát na počítač pro učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Malý, lehký, přenosný, a přitom plně funkční – to jsou charakteristiky nové řady počítačů označovaných jako netbooky. Otestovali jsme další z nich – novinku Mivvy M310U, který by mohl zamířit do rukou každého učitele.
Autor Ondřej Neumajer

Výukový notebook z roku 1968

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek o jasnozřivé vizi studenta University of Utah a pozdějšího počítačového vědce Alana Kaye o výukém notebooku budoucnosti, která pochází z roku 1968.
Autor Bořivoj Brdička

Notebooky mohou vyřešit problém budování počítačových učeben

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Školské odbory státu Miami doporučují zakoupit notebooky pro všechny středoškolské studenty i jejich učitele a efektivně tak vyřešit problematiku budování školních počítačových učeben.
Autor Jiří Leipert

První vlaštovka od Google se vznáší v oblacích

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Popis nového malého přenosného počítače vyvinutého firmou Google. Je vybaven novým operačním systémem Chrome OS pro přímou práci online. Revoluční je i nabídka pronájmu s řešením správy počítačů školám.
Autor Iveta Strnadová

Jak (ne)používat technologie – díl 1.: ekosystém

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenost přenáší na své žáky. První díl je věnovaný jeho ekosystému a roli jednotlivých zařízení v něm.
Autor Jaroslav Mašek

Asus Eee PC 1000HD - notebook pro každého učitele

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Notebook pro každého učitele - jedna z možných strategií k podpoře využívání informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání. Vyzkoušeli jsme jednoho z možných kandidátů - malý levný přenosný počítač Asus Eee PC 1000HD.
Autor Ondřej Neumajer

Notebookové učebny – příklady z praxe

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Klesající ceny přenosných počítačů umožňují školám vytvářet nová netradiční řešení mobilních počítačových učeben. Nejedná se však pouze o rozmístění počítačů či vhodný ergonomický nábytek, ale také o různé cíle, které mají tyto učebny splňovat. Příspěvek zachycuje několik příkladů škol, které se rozhodly do trendu mobilních učeben nastoupit.
Autor Ondřej Neumajer

Koncept 1:1 – notebook pro každého žáka – skrývá mnohá úskalí

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek předkládá vybrané zkušenosti získané z výzkumného šetření pilotního projektu 1:1 eLearning společnosti Intel, který realizoval VÚP s KITTV PedF UK v roce 2009. Článek obsahuje návrhy a metodická doporučení pro realizaci projektů týkajících se integrace informačních a komunikačních technologií (ICT) do vzdělávacího procesu. Přílohou článku je plné znění závěrečné zprávy z výzkumného šetření.
Autor Ondřej Neumajer
Celkem: 8