Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "nadaní"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "nadaní"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejstarší
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Online vzdělávání mimořádně nadaných žáků – 1. část

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Klíčem k úspěchu je poskytování smysluplných činností. Pomocí heuristických metod, diskuse apod. by měl být žák veden ke kritickému myšlení.
Autor Martina Röhlichová

Střípky z konference „Od rozvíjení nadání k rozvoji osobnosti nadaných“

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Informace o 5. mezinárodní konferenci, která se konala u příležitosti 10. výročí vzniku Školy pro mimořádně nadané děti a Gymnázia v Bratislavě.
Autor Eva Zelendová

Výzkum nadaných dětí v předškolním věku (metodika, shrnutí zjištění a závěry)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Včasná diagnostika mimořádně nadaných dětí a žáků byla předmětem výzkumného šetření, s jehož některými výsledky seznamuje série článků. Úvodní text obsahuje kromě charakteristiky, popisu vzorku a metodiky především shrnutí zjištění a závěry.
Autor David Heider

Nadané dítě a vrstevníci

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se věnuje výzkumné kategorii sledující vztahy nadaného dítěte a vrstevníků a také problematice tzv. dvojí výjimečnosti nadaných.
Autor David Heider

Učitel a jeho žák – 3. část – učitel i žák Jakub Fischer

Speciální vzdělávání
Informativní příspěvek
Rozhovor s Jakubem Fischerem, proděkanem pro vědu a výzkum Fakulty informatiky a statistiky VŠE v Praze.
Autor Karel Tomek

Učitel a jeho žák – 3. část - učitelka Daniela Řebíčková

Speciální vzdělávání
Informativní příspěvek
Rozhovor s dr. Danielou Řebíčkovou, bývalou ředitelkou Základní školy Uhelný trh v Praze.
Autor Eva Zelendová

Učitel a jeho žák – 3. část – žák Ondřej Pokorný

Speciální vzdělávání
Informativní příspěvek
Rozhovor s Ondřejem Pokorným, studentem třetího ročníku medicíny.
Autor Eva Zelendová

Co s nadanými žáky?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se vztahuje k tematické zprávě ČŠI "Umí školy pracovat s nadanými žáky?" ze srpna 2008.
Autor Jana Hrubá

Nadaní žáci na gymnáziu a matematika 7. část

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Spojitost mezi náměty k výuce matematiky, které byly zveřejněny před mnoha lety, s pojetím vzdělávání v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia.
Autor Emil Calda

Učitel a jeho žák – 5. část – učitelka Alena Odehnalová

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Pátá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.
Autor Karel Tomek
Celkem: 22