Připravili jsme si pro vás několik článků, ve kterých bychom se chtěli zaměřit na problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.
Druhá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, a jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.
Příspěvek je určen všem učitelům, kteří by HR diagram nezařadili do běžné výuky, nebo pro ty, kteří rádi přibližují složité a žákům vzdálené informace analogiemi a opisy.
Tři dny před narozeninami Jana Amose Komenského vyvrcholí akce Talnet na internetu, která umožní zvídavým žákům, jejich rodičům a učitelům po pět dní klást otázky odborníkům z řad instruktorů a organizátorů projektu Talnet – on-line k přírodním vědám.
V příloze příspěvku naleznete řešené úlohy, které lze využít ve čtyřletých gymnáziích nebo na vyšším stupni gymnázií víceletých při práci s nadanými žáky.
V novém školním roce 2010/2011 nabízí vzdělávací projekt Talnet – online k přírodním vědám nadaným a zvídavým žákům v oblasti přírodních věd odborný i osobní rozvoj a přístup k oboru, který je zajímá.