Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Co je zajímavého v žebříčku Top 200 Tools for Learning 2017?
| Jane Hartová už po jedenácté sestavila za pomoci 2174 hlasujících z 52 států žebříček nejpopulárnějších nástrojů pro učení. Co je na tomto žebříčku zajímavého? Proč mu věnovat pozornost a proč ho naopak nepřeceňovat? Jaké ukazuje trendy v oblasti využívání technologií pro učení a studium? Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Michal Černý |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
09. 11. 2017 |
3359 |
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 1. část
| Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou podrobně rozepsány. Příspěvek také nabízí tipy na konkrétní kroky, které můžete učinit ve své škole.  | Marek Václavík |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
17. 05. 2012 |
7057 |
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 2. část
| Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou podrobně rozepsány. Příspěvek také nabízí tipy na konkrétní kroky, které můžete učinit ve své škole.  | Marek Václavík |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
18. 05. 2012 |
9345 |
Festival vynálezů
| Z malého nápadu, který vznikl po přečtení pohádky „O porouchaném robotovi“, jsme vytvořili tento zajímavý tematický celek, jehož cílem je seznámit děti prostřednictvím různorodých činností s různými vynálezy, tedy nejen předříkáváním textu o vynálezech.  | Pavlína Šimůnková |
Praktický příspěvek inspirace krátkodobý
|
|
|
|
|
29. 04. 2008 |
10648 |
Gamifikace ve výuce
| Analýza problematiky využití herních prvků ve výuce zpracovávající pohledy odborníků zastávajících různé názory. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jan Fiala |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
31. 01. 2019 |
4511 |
Kuchařka Edutopia pro rozjezd informační výchovy
| Článek popisující základní myšlenky publikace portálu Edutopia dávající konkrétní návrhy na smysluplnou integraci technologií do výuky. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
20. 09. 2010 |
2467 |
Možnosti praktické implementace wiki ve školách
| V druhém dílu mini-seriálu o wiki se podíváme na několik konkrétních řešení, která je možné použít na školách. Krátce se zmíníme také o Google Sites, který nabízí velice obdobné možnosti jako tradiční wiki systémy. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Mgr. Bc. Michal Černý |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
4 komentáře |
22. 01. 2013 |
5050 |
Technologická podpora digitálního vyprávění příběhů
| Článek je výtahem z autorovy diplomové práce na dané téma. Shrnuje zkušenosti s nástroji při aplikaci storytellingu a předkládá přehled ověřených volně dostupných aplikací včetně jejich vyhodnocení. Samozřejmě též odkazuje na samotnou práci uloženou v repozitáři UK, která může posloužit jako studijní materiál všem, kteří budou chtít tuto metodiku ve své učitelské praxi uplatnit. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jan Bouchner |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
1 komentář |
29. 03. 2016 |
5239 |
Typologie vzdělávacích Webů 2.0
| Typologie a přehled vzdělávacích webů nové generace založený na studii Matta Bowera z australské univerzity Macquarie. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Martin Jelínek |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
15. 06. 2015 |
11964 |
Výukový a vzdělávací software nově a jinak
| Postupně probíhající změna role učitele přináší i nový nebo inovovaný pohled na didaktické prostředky, které mohou žáci ve výuce využívat. Ve školách začíná být využíván i jiný než tradiční výukový a vzdělávací software. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Ondřej Neumajer |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
04. 04. 2016 |
4912 |