Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "multimédia"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "multimédia"


Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejhůře hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Vyprávěj svůj příběh digitálně I.

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

1. díl seriálu předkládá zdůvodnění využití metodiky vyprávění příběhů ve výuce, koncentruje se na využití digitálních technologií a popisuje formy, jichž mohou tyto výukové metody nabývat.
Autor Dana Slánská

Zajímavá astrofyzika s ICT

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Prostor pro výuku astrofyziky je na gymnasiu značně omezen a obvykle je odbýván v několika málo hodinách nebo jednom výukovém bloku. Následující článek nabízí možný přístup k tomu, jak z výuky této disciplíny učinit zážitek, který by žáky obohatil a podnítil k dalšímu studiu.
Autor Michal Černý

Jak (a co) učit s dotykovým zařízením v ICT

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Výuka informačních a komunikačních technologií s dotykovým zařízením jde přímo in medias res. Nabízí nepřeberné množství témat a přístupů, kterým se lze věnovat. V tomto materiálu se pokusíme o určitou panoramatizaci problematiky a v jednotlivých kapitolách se zkusíme stručně dotknout jednotlivých dílčích aspektů implementace ICT. Nepůjde nám tedy o popis jednotlivých témat do hloubky, ale spíše se pokusíme nabídnout určité inspiratorium.
Autor Michal Černý

Tvorba interaktivních multimediálních vzdělávacích objektů v H5P

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Soubor nástrojů H5P nabízí učiteli (a nejen jemu) široké možnosti v tvorbě multimediálních interaktivních vzdělávacích objektů v kvalitě a estetickém provedení velice neobvyklém. Jde o rychle rostoucí otevřenou službu, kterou může bezplatně používat každý. V českém prostředí je přitom zatím téměř neznámá. Článek si klade za cíl ji představit a zasadit do základního didaktického kontextu.
Autor Michal Černý

Centrum vizuální historie Malach: brána k tisícům jedinečných životních příběhů

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V Centru vizuální historie Malach při Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy v Praze jsou zpřístupněny videonahrávky životopisných rozhovorů s pamětníky celého 20. století. Studenti, pedagogové, badatelé i nejširší veřejnost zde již přes pět let mohou pracovat s více než 50 tisíci nahrávkami z Archivu vizuální historie USC Shoah Foundation a dalších zdrojů.
Autor Mgr. Jakub Mlynář
Celkem: 5