Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dobrodružství prcka Loriho 1
| Lekci jsem postavila na příběhu, který jsem sama vymyslela. Příběh jsem napsala také jako motivaci. Protože aktivity a činnosti pod ním jsou motivovány právě tímto příběhem. Jsou zde dramatické, tělovýchovné i výtvarné činnosti. Připojila jsem také přílohu.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
27. 09. 2018 |
1280 |
Létem se slunéčkem
| Společně se létem proletíme se slunéčkem sedmitečným, naučíme se novým pohybovým dovednostem, např. krokům k písničce „Sluníčko, sluníčko“, kdo nezná písničku, tak i písničce, a samozřejmě abychom se vžili do berušek (u kluků Ferdy mravence), vyrobíme si tykadla. Zacvičíme si lehkou letní jógu mezi lučním kvítím a nakonec si přečteme pohádku.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
30. 06. 2016 |
10597 |
Mraveneček v lese těžkou kládu nese
| Prostřednictvím her a pozorování děti získají povědomí o životě v mraveništi nejen jednoho mravence, ale i celého společenství. Prohloubí si pocit sounáležitosti s ostatními dětmi a potřebu spolupráce (umění vést i podřídit se). Obohatí je estetické a hmatové zážitky mikrosvěta. Uplatní také pohybové dovednosti při výstupu na horu.  | Barbora Konopásková |
|
|
| |
|
20. 03. 2008 |
18342 |
Polámal se mraveneček
| Tematický celek vycházející z celoročního environmentálního programu naší mateřské školy, který probíhá ve spolupráci s Ochranou fauny České republiky, byl zaměřen na pozorování, zkoumání a získávání nových poznatků o mravencích a jejich způsobu života.  | Miroslava Strakatá |
|
|
| |
|
28. 02. 2008 |
17350 |
Polámal se mraveneček
| V této lekci si s dětmi ukážeme, jak to vypadá u doktora. Hravou formou si ukážeme, že není čeho se bát. Zapojíme téma hmyzí kamarádi – říkadlo Polámal se mraveneček a jeho kamarádka Beruška. Během lekce se děti naučí říkadlo, zacvičí si aerobic s kamarádkou Beruškou a zároveň si popovídáme o pánech doktorech, našem zdraví, vitamínech a tak podobně.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
03. 01. 2018 |
4700 |
V mravenčí říši
| Příspěvek nabízí inspiraci, jakým způsobem lze děti seznamovat se způsobem života mravenců s využitím prožitkového učení a smyslového vnímání. Seznamování s živou přírodou vede děti ke kladnému vztahu k ní a ohleduplnému chování k živočichům a přírodě vůbec.  | Miroslava Strakatá |
|
|
| |
1 komentář |
02. 03. 2011 |
34095 |