Pozor! Jste na staveništi. Více informací
zde
.
Na Článcích
Na portále
Přihlásit se
Přihlášení do Metodického portálu
Přihlášení pomocí e-mailu
Přihlašovací jméno:
Heslo:
Zapomenuté heslo
Nemám profil, chci se registrovat
Registrovat se
Obsah do výuky
Spomocník
Titulka
EMA
Webináře
Články
DUM
AudioVideo
Wiki
E-learning
Obrázky
Digiškola
Komunita
Profil
Digifolio
Diskuze
Blogy
Burza
Galerie
Projekty
PaV
Pospolu
EJP
Evaluace
Škola21
Učitel21
EN
Administrace
Úvodní strana
Mám dotaz
Pro autory
Kontakty
Titulka
>
Modul články
>
Články s klíčovým slovem "metoda E-U-R"
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Zák. umělecké vzdělávání
Speciální vzdělávání
Gymnaziální vzdělávání
Odborné vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Neformální vzdělávání
Zobrazit na úvodní stránce článků
Skok na začátek
Nejnovější/nejčtenější články
Filtr typů článků
Dění ve článcích
Moje články
Oblíbené články
Titulka
>
Modul články
>
Články s klíčovým slovem "metoda E-U-R"
Zrušit filtry
praktický
teoretický
informativní
věda a výzkum
aplikace
odbornost
Výpis příspěvků podle:
Zařazení do záložek
Klíčových kompetencí
Průřezových témat
Očekávaných výstupů
Seřadit dle:
Podle názvu,
Vzestupně
Podle názvu:
Vzestupně
Sestupně
Podle autora:
Vzestupně
Sestupně
Hodnocení RVP.CZ:
Nejhůře hodnocené
Nejlépe hodnocené
Hodnocení uživatelů:
Nejhůře hodnocené
Nejlépe hodnocené
Počet komentářů:
Nejméně
Nejvíce
Datum publikace:
Nejstarší
Nejnovější
Počet zobrazení:
Nejméně
Nejvíce
Konstrukce lekcí k tématu Mezigenerační vztahy a stárnutí v 7 otázkách a odpovědích
Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Na začátku každé výuky si učitel musí odpovědět na sedm otázek – proč, koho, co, kdy, jak, za jakých podmínek a s jakými očekávanými efekty chce vyučovat. Postupně si na tyto otázky budeme odpovídat i my.
Autor
M. Veverová, R. Dlouhá
18. 08. 2014
5091
x
0
4.5
Celkem: 1