Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ABC Animals
| Tuto lekci jsem napsala pro děti v MŠ, ale dá se přizpůsobit také dětem v mladším školním věku. Zaměřila jsem se na abecedu, kterou děti naučím pomocí zvířátek. Při učení či opakování abecedy si jistě osvojí i nová anglická slovíčka – zvířat. Lekce by měla být co nejvíce hravá, a je na vyučujícím, zda povede celou hodinu v angličtině, či pouze začátky cvičení.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
05. 09. 2019 |
1486 |
Adaptace dětí v mateřské škole
| Příspěvek uvádí praktické činnosti v prostředí konkrétní MŠ na vesnici, kterými lze usnadnit vstup dítěte do MŠ.  | Miroslava Strakatá |
|
|
| |
|
06. 12. 2007 |
15454 |
Adaptace nových dětí na prostředí mateřské školy
| Problémy s adaptací dětí na nové prostředí a kamarády v mateřské škole jsou každoročním problémem většiny mateřských škol. Tento článek proto nabízí učitelkám a učitelům mateřských škol několik praktických (a doufáme že i užitečných) rad, jak lépe zvládnout adaptaci nově příchozích dětí do mateřské školy.  | Mgr. et Bc. Michael Novotný |
|
|
| |
3 komentáře |
11. 12. 2013 |
23385 |
Analýza autoevaluačních procesů v MŠ - rozhovory s ředitelkami
| Článek přináší čtyři řízené rozhovory s ředitelkami MŠ, které byly zaznamenány v rámci výzkumného úkolu Analýza autoevaluačních procesů v MŠ.  | Lubomír Tanzmann |
|
|
| |
1 komentář |
23. 08. 2010 |
10217 |
Analýza SWOT a její praktické využití při zpracování školního vzdělávacího programu (ŠVP)
| Charakteristika analýzy SWOT a ukázka jejího praktického využití při hodnocení postavení a situace konkrétní MŠ.  | Zuzana Bečvářová |
|
|
| |
|
18. 05. 2006 |
40843 |
Anglické předškolní vzdělávání očima učitelky
| Tento článek jsem napsala na základě svého pobytu v rámci projektu „Učitelé na zkušené“ realizovaného organizací ALVIT-INOVACE A VZDĚLÁVÁNÍ, s. r. o., spolufinancovaného z ESF. Zde členové realizačního týmu a účastnice projektu, což byly učitelky mateřských škol, měli možnost pobývat na dvou mateřských školách. Pracovní stáž probíhala ve městě Lancaster v těchto dvou institucích: LMC Treetops Nursery a Bowerham Primary and Nursery School. Tento článek vznikl na základě zde provedeného pozorování, rozhovorů s učiteli a učitelkami, účastnicemi, analýzou materiálů o vzdělávání, které jsme zde dostali, na základě školení od zde pracujících učitelek, kterého se nám dostalo, a také na základě pedagogických dokumentů a metodických příruček užívaných v Anglii a Velké Británii.  | Lucie Zormanová |
|
|
| |
|
14. 12. 2015 |
5455 |
Angličtina a děti v předškolním a mladším školním věku - tipy a triky pro učitele i rodiče
| Malé děti jsou jako houba, nasávají to, co je kolem nich. Když mají kolem sebe angličtinu, nasávají angličtinu. Tento příspěvek shrnuje některé přístupy a postupy, které dobře fungovaly při práci s dětmi ve škole i mými vlastními, a nabízí i odpovědi na otázky učitelů a rodičů, které často dostávám.  | Ivana Chmelařová |
|
|
| |
8 komentářů |
16. 05. 2013 |
46736 |
Barevné hraní
| Obsahem článku je zaznamenaná zkušenost se zapojením rodiny do tvorby výukových materiálů pro děti z mateřských škol a dále předání zkušeností s ověřováním souboru při práci s dětmi u tabule.  | Ivana Hrubá Eliášová |
|
|
| |
|
13. 01. 2014 |
16099 |
Cesta pohádkovým lesem
| Příspěvek přibližuje akci pořádanou mateřskou školou ve spolupráci s rodiči. Akce volně navozuje na pohybový a ekologický program v MŠ, je obsahově pestrá a umožňuje dětem prožít si svou radost ze zvládnutého a poznaného.  | Jitka Rottová |
|
|
| |
|
07. 02. 2008 |
18020 |
Dánské preprimární vzdělávání očima české učitelky
| Tento článek jsem napsala na základě svého pobytu v rámci projektu „Učitelé na zkušené“ realizovaného organizací ALVIT-INOVACE A VZDĚLÁVÁNÍ, s. r. o., spolufinancovaného z ESF. Zde členové realizačního týmu a účastnice projektu, což byly učitelky mateřských škol, měli možnost pobývat v mateřské škole. Pracovní stáž probíhala v této instituci: Bornenes Kontor. Tento článek vznikl na základě zde provedeného pozorování, rozhovorů s učiteli a učitelkami, účastnicemi, analýzou materiálů o vzdělávání, které jsme zde dostali, na základě školení od zde pracujících učitelek, kterého se nám dostalo, a také na základě pedagogických dokumentů užívaných v Dánsku.  | Lucie Zormanová |
|
|
| |
|
16. 12. 2015 |
4613 |