Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Abeceda managementu – Manažerské techniky
| Další díl Abecedy managementu se věnuje manažerským technikám, mezi které patří motivační rozhovor, koučování ad.  | Jaroslav Jindra |
|
|
| |
|
14. 11. 2008 |
10305 |
Koučování – trend rozvoje v gymnáziích
| O koučování ve školství hovoříme s Mgr. Václavem Šnebergerem, který vede vlastní poradenskou praxi EUKIDU Consultancy a napomáhá zavádět kvalitativní změny ve vzdělávání ve východní Evropě a střední Asii. Je absolventem Pedagogické fakulty UK v Praze, DAMU, čtyřletého výcviku v psychoterapii a dvouletého výcviku v organizačním poradenství a koučování (IGT Praha), dlouhodobých výcviků v manažerských tématech (OSI New York). Je členem České asociace koučů, Asociace pro Gestalt terapii, členem ISSA. Mezi jeho klienty patří široké spektrum organizací a jednotlivců z neziskového sektoru i business prostředí. V současné době je jedním z koučů zapojených do aktivity Koučování projektu Kurikulum G, realizovaného Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze, jehož cílem je praktické zavedení koučování do prostředí českých gymnázií.  | Ludmila Šulcová |
|
|
| |
|
19. 11. 2009 |
6079 |
Koučování pro koordinátory ŠVP v projektu Kurikulum G má za sebou 1. etapu (případové studie)
| 31. ledna 2010 skončil první pětiměsíční cyklus koučování pro koordinátory gymnázií. Od září 2009 do ledna 2010 se projektu účastnilo 19 klientů – gymnaziálních koordinátorů ŠVP z různých míst ČR, kteří se rozhodli vyzkoušet si koučování.  | RNDr. Bc. Ludmila Šulcová |
|
|
| |
|
18. 03. 2010 |
2537 |
Labeling jako zdroj stereotypu a možnosti, jak s ním pracovat
| Příspěvek poukazuje na důležitost labelingu ve vztahu k výtvarné výchově, mapuje a kategorizuje překážky bránící výtvarné tvorbě a způsobující únik od autentického výrazu k výtvarnému klišé. Zaměřuje se na možnosti koučinku v odstraňování překážek a klade si za cíl zahájit diskuzi na téma, jak techniky koučování přenést a uplatnit v praxi výtvarné výchovy.  | Kateřina Štěpánková |
|
|
| |
|
06. 02. 2012 |
5462 |
Koučink ve školách
| Koučink jako moderní metoda rozvoje osobnosti a příležitosti pro žáky nastavit si svou budoucí kariéru nenásilnou formou. Příspěvek prezentuje zkušenosti se zaváděním koučinku do škol, jeho chápání pedagogy a žáky. Škola manažerského rozvoje, s. r. o.  | Sylvie Navarová |
|
|
| |
|
27. 10. 2011 |
13594 |
Supervize pro učitele jako cesta k řešení náročných situací
| Co je supervize a co může nabídnout školám a učitelům? Možná nejlepší odpovědí na tuto otázku jsou přímé zkušenosti a reflexe supervidovaných učitelů: „Možnost podělit o své problémy s ostatními a vyslechnout názory a zkušenosti kolegů“, „Jiný pohled na události a problémy, získání nadhledu, vyčištění hlavy“, „Podělím se o problémy a zjistím, že je nemám jen já“, „Ujasnění a potvrzení správnosti řešení a rozhodnutí“, „Pomohla mi získat nadhled“, „Smysl je přivést paní učitelku do lepšího psychického stavu a nálady, uklidnit ji, že v tom není sama“.  | RNDr. Renata Svobodová |
|
|
| |
|
19. 11. 2013 |
14573 |