Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "kompetence komunikativní"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "kompetence komunikativní"

Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Estetická výchova

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe sleduje předmět Estetická výchova z pohledu výtvarného oboru. Představuje koncepci vybraných společných teoretických hodin a realizaci na ně navazujících výtvarných lekcí.
Autor VÚP Praha

ICT v českém jazyce

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Smyslem tohoto příkladu dobré praxe je ukázat integraci části vzdělávacího obsahu ICT do předmětu Český jazyk a literatura.
Autor VÚP Praha

Školní televize

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Žáci se díky práci ve školní televizi seznamují s využitím mediální výchovy a multimédií ve výuce.
Autor VÚP Praha

Výuka češtiny pro cizince

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Příklad dobré praxe přináší ukázky práce s žáky jiných národností při výuce češtiny mimo hodiny českého jazyka a literatury.
Autor VÚP Praha

Úvod do dalšího cizího jazyka

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Jazyková propedeutika je novým volitelným předmětem, jehož zařazení do výuky má připravit žáky na život v mnohojazyčné evropské společnosti a na celoživotní učení se cizím jazykům.
Autor VÚP Praha

Tvorba komiksu o houbách

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Projekt Tvorba komiksu o houbách integruje ICT do hodin biologie. Žáci se v jeho průběhu naučí používat digitální přístroj při fotografování jedovatých i jedlých hub a zpracovávat snímky na počítači.
Autor VÚP Praha

Výchova k manželství a rodičovství

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
příklad
projekt
Cyklus seminářů je určen pro všechny ročníky čtyřletého i osmiletého gymnázia. Prostřednictvím přednášek a diskusí si žáci pozitivně dotvářejí svůj hodnotový systém, učí se odpovědnosti za sebe i za své blízké a učí se chránit své zdraví.
Autor VÚP Praha

Jak žili moji předkové

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Smyslem tohoto projektu je ukázat, jak je možné žáky naučit pracovat samostatně s historickou informací a efektivně využívat ICT ke zpracování a prezentaci svých poznatků.
Autor VÚP Praha

TV v maturitním ročníku

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Projekt je zaměřen na rozšíření vědomostí a dovedností získaných během předchozího studia TV a jejich využití v nových vybraných aktivitách i sportech. Dále umožní žákům poznat prostředí jiných městských sportovišť a vzbudí v nich dlouhodobější zájem o vybraný sport.
Autor VÚP Praha
Celkem: 9