Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Navázání spolupráce mezi školou a rodinou žáka-cizince
| Autorka popisuje, jak lze prostřednictvím adaptačního víkendu nastavit efektivní spolupráci mezi rodinou žáka-cizince a školou a přispět k bezproblémové integraci do třídního kolektivu. Článek je doplněn o praktickou ukázku aktivit a odkazem na videohospitaci.  | Mgr. Jana Muziková |
|
|
| |
|
01. 07. 2019 |
1094 |
Sociální klima školy I., teoretický úvod k problematice
| Článek vysvětluje blíže některé důležité pojmy související s vnitřním klimatem školy. Zabývá se tím, jak vzniká a působí školní klima. Popisuje vznikající struktury vztahů uvnitř školy, jež se vytvářejí na jednom společném základě.
Text článku je úvodním teoretickým podkladem k navazujícímu článku s názvem Sociální klima školy II., vliv školního klimatu na pedagogickou praxi. Teoretický úvod vysvětluje základní terminologii, zabývá se podrobným popisem pojmů souvisejících se školním klimatem. Text článku je nezbytný pro pochopení toho, jak tato problematika ovlivňuje pedagogickou praxi a jaký vliv má školní klima na všechny zainteresované.  | Marie Čermáková |
|
|
| |
|
13. 01. 2015 |
6068 |
Role školních knihoven v informační výchově
| Jednou z klíčových dovedností, kterou by si žáci ze škol měli odnášet, je schopnost práce s informacemi. Zcela zásadní roli zde hrají školní knihovny, jejichž význam je často podceňován. V následujícím článku se pokusíme ukázat některé vybrané aspekty, ve kterých se má knihovna především v oblasti informační výchovy aktivně projevovat.  | Zuzana Černá |
|
|
| |
|
11. 04. 2012 |
3520 |
Projekty v rámci ŠVP aneb Zdravý životní styl ve školách
| Projekty v rámci ŠVP aneb zdravý životní styl ve školách – tak zní téma závěrečné práce v rámci absolvování studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu realizovaném v Národním institutu pro další vzdělávání, krajském pracovišti Brno v období od září 2006 do května 2008.  | Jitka Švantnerová |
|
|
| |
1 komentář |
30. 10. 2008 |
8063 |
Školní parlament - úvodní jednání výborů
| Jak probíhalo úvodní jednání jednotlivých výborů školního parlamentu?  | Jan Hoštička |
|
|
| |
|
05. 10. 2007 |
6832 |
Školní parlament - volby
| Detailní popis toho, jakým způsobem je možné uskutečnit volby do školního parlamentu.  | Jan Hoštička |
|
|
| |
|
18. 09. 2007 |
9457 |
Školní parlament - volební kampaň
| Ukázka možného způsobu uskutečnění volební kampaně pro volby do školního parlamentu v podmínkách školy.  | Jan Hoštička |
|
|
| |
|
18. 09. 2007 |
7964 |
Školní parlament - ustavující schůze
| Ukázka toho, jak je možné zahájit činnost školního parlamentu.  | Jan Hoštička |
|
|
| |
|
18. 09. 2007 |
6131 |
Školní parlament - přípravný výbor
| Jakým způsobem je možné připravit školu na volby a vlastní ustanovení školního parlamentu?  | Jan Hoštička |
|
|
| |
|
23. 05. 2007 |
6009 |
Školní parlament jako nepovinný vyučovací předmět
| Existuje několik forem realizace školní demokracie. Nepovinný vyučovací předmět patří k jedné z nich.  | Jan Hoštička |
|
|
| |
|
04. 05. 2007 |
7865 |