Sebehodnocení a referenční úrovně ve výuce cizích jazyků
| Článek se věnuje výstupům ESF projektu Evropské jazykové portfolio v praxi CZ.1.07/1.1.00/08.0014 a výstupům projektu Cizí jazyky interaktivně v podmínkách Společného evropského referenčního rámce pro jazyky CZ.1.07/1.1.00/08.0012.
V článku je jednak představena online aplikace Evropského jazykového portfolia včetně metodické příručky Evropské jazykové portfolio v praxi a příkladů dobré praxe, jednak výukové materiály pro práci s interaktivní tabulí, které jsou řazeny podle jednotlivých jazyků, témat a referenčních úrovní Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.  | Mgr. Kamila Sladkovská |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
27. 11. 2013 |
5391 |
Cizí jazyky interaktivně v podmínkách Společného evropského referenčního rámce pro jazyky
| Článek informuje o projektu Masarykovy obchodní akademie v Jičíně, který probíhal ve spolupráci s dalšími 26 středními školami České republiky a který byl realizovaný v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a spolufinancovaný Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. V rámci realizace tříletého projektu bylo vytvořeno 3180 interaktivních materiálů pro výuku anglického, německého, ruského, francouzského, španělského a latinského jazyka, které jsou dostupné na webových stránkách projektu.  | Václava Petrgálová |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
11. 06. 2013 |
3801 |