Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "interaktivní tabule"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "interaktivní tabule"

Seřadit dle: Hodnocení uživatelů, Nejlépe hodnocené
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Interaktivní tabule zvyšuje úspěšnost

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehled výsledků výzkumu, který vypracovala Marzano Research Laboratory na zakázku pro známého výrobce interaktivních tabulí Promethean.
Autor Matěj Sottner

Volně dostupný software pro interaktivní tabule Open-Sankoré

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Možnosti, jež poskytuje francouzsko-švýcarský open-source software pro interaktivní tabule, jménem Open-sankoré.
Autor Bc. Karel Šimeček

Sebehodnocení a referenční úrovně ve výuce cizích jazyků

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek se věnuje výstupům ESF projektu Evropské jazykové portfolio v praxi CZ.1.07/1.1.00/08.0014 a výstupům projektu Cizí jazyky interaktivně v podmínkách Společného evropského referenčního rámce pro jazyky CZ.1.07/1.1.00/08.0012. V článku je jednak představena online aplikace Evropského jazykového portfolia včetně metodické příručky Evropské jazykové portfolio v praxi a příkladů dobré praxe, jednak výukové materiály pro práci s interaktivní tabulí, které jsou řazeny podle jednotlivých jazyků, témat a referenčních úrovní Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.
Autor Mgr. Kamila Sladkovská

Příklad dobré praxe CLIL - ZŠ Matice školské v Českých Budějovicích

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Základní škola Matice školské v Českých Budějovicích dokončila v červnu 2012 projekt Propojení cizího jazyka a matematiky na základní škole. Řešení tohoto projektu bylo zahájeno v únoru 2010, projekt trval 29 měsíců. Jeho cílem bylo, mimo jiné, vytvoření prostředí a materiálů pro výuku vybraných předmětů v anglickém jazyce na základní škole v podobě mezipředmětových výukových modulů a jejich rozpracování do klíčových kompetencí s cílem jejich následného rozvoje. Konkrétně se jednalo o modul Matematika v angličtině pro 4. až 9. ročník a Výtvarná výchova v angličtině pro 4. až 9. ročník. V návaznosti na to pak následovala aktualizace a inovace ŠVP a zkvalitnění vybavení školy výpočetní technikou a moderními výukovými technologiemi.
Autor Mgr. Jana Rychlíková, RNDr. Helena Binterová

Netradiční využití SMART Bridgit

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Popis v rámci systému software SMART dostupného programu pro realizaci webinářů s náměty možného výukového využití.
Autor Jiří Peňáz

Jak co nejlépe využívat interaktivní tabuli?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Představení publikace Jak nejlépe využít interaktivní tabuli, která poskytuje rady a návody k efektivnímu začlenění interaktivních tabulí do výuky. Příručka je volně stažitelná.
Autor Mgr. Barbora Grečnerová

Víš, co jíš

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Přemýšlíte nad tím, co jíte? Kde a od koho nakupujete potraviny? Zajímá vás bezpečné nakládání s potravinami? A zdánlivě nesouvisející otázka - hrajete a zpíváte si rádi? Pokud odpovídáte ano, nebo pokud vás předchozí otázky motivují k zamyšlení, můžete využít program Víš, co jíš, který realizuje Ministerstvo zemědělství ČR. V letošním roce dostane tento projekt nový, a pro děti atraktivnější, kabát.
Autor Ivana Hrubá Eliášová

Vytvořte si on-line test pro žáky

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek seznamuje s učitele se snadným onnline nástrojem, který umožní v krátké době vytvořit test, hru, soutěž družstev pro jakýkoli vyučovací předmět.
Autor Helena Lazarová

Mandaly nejen na interaktivní tabuli

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Slovo mandala pochází ze staroindického jazyka sanskrtu. Znamená kruh či oblouk. Mandala jako kruhový ornament se však vyskytuje ve všech dobách a kulturách. Je to nadčasový symbol jednoty a rovnováhy. Neexistují žádná pravidla ani omezení jak s mandalou (ne)pracovat.
Autor Ivana Hrubá Eliášová

Velkoplošná interakce dotykem

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek diskutuje rozdíly mezi interaktivními tabulemi a velkoplošnými dotykovými monitory. Zabývá se též vhodností jejich uplatnění ve výuce.
Autor Petra Vaňková
Celkem: 15