Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "informatika"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "informatika"


Seřadit dle: Podle autora, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Jak se učí LOGO

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Osobní zkušenost studenta UK Praha PedF s nasazením Imagine LOGO ve výuce informatiky v 6. třídě ZŠ.
Autor Jan Podzimek

Výuka ICT na SŠ: Anketa mezi odborníky v oblasti ICT a vzdělávání - Úvod

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Úvodní článek seriálu přinášejícího anketu mezi odborníky v oblasti ICT a vzdělávání. Uveden je výběr klíčových myšlenek obsažených v odpovědích. Následovat budou tři příspěvky tematicky zaměřené k problematice vzdělávacího programu, výuky a výstupů a jejich ověřování.
Autor Jan Walter

Výuka ICT na SŠ: Anketa mezi odborníky v oblasti ICT a vzdělávání - Vzdělávací program

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Druhá část seriálu Anketa k výuce ICT na SŠ shrnuje odpovědi odborníků na otázky k problematice vzdělávacího programu.
Autor Jan Walter

Výuka ICT na SŠ: Anketa mezi odborníky v oblasti ICT a vzdělávání - Výuka

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Třetí část seriálu Anketa k výuce ICT na SŠ shrnuje odpovědi odborníků na otázky k problematice výuky ICT.
Autor Jan Walter

Výuka ICT na SŠ: Anketa mezi odborníky v oblasti ICT a vzdělávání - Výstupy, ověřování

Gymnaziální vzdělávání
Informativní příspěvek
Závěrečná část seriálu Anketa k výuce ICT na SŠ shrnuje odpovědi odborníků na otázky k problematice výstupů výuky ICT a jejich ověřování.
Autor Jan Walter

Cesta k informační revoluci

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Informační společnost je založená na maximálně efektivním přístupu k informacím, jejich analýze, hodnocení či manipulaci s nimi. Za vrchol informační revoluce je možné považovat vznik internetu, ale samotné kořeny jsou mnohem hlubší a spočívají již v objevu písma.
Autor Jana Vaňková

Volitelný předmět seminář z Informatiky

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Článek informuje o novém předmětu Tvorba WWW pomocí redakčních systémů. Tímto předmětem jsme se snažili vyjít vstříc žákům, kteří si nevybrali v nabídce volitelných předmětů ve 3. ročníku, a reagovat na trendy tvorby dynamických webů. Od žáků nejsou vyžadovány žádné zvláštní znalosti, vše se naučí během výuky. Cílem je vytvoření a správa vlastního webu v redakčním systému Joomla.
Autor Jaroslav Koreš

Jednotky množství informace prakticky

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Článek dává námět na úlohu z informatiky, propojující teoretické pojmy s praxí.
Autor Jaroslav Koreš

Na Spomocníkovi – díl 4.: Štěpánka Baierlová a Hanka Šandová

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Asi jste se s nimi už někdy setkali – na konferencích, workshopech, webinářích, letních školách, nebo pravidelně čtete jejich články, příspěvky v komunitách, sledujete jejich YouTube kanál, Twitter či Instagram. V tomto seriálu je poznáme trochu jinak. V krátkém rozhovoru poodhalíme jejich pohled na technologie a vzdělávání, a možná se dozvíme i něco o nich samotných.
Autor Jaroslav Mašek

Bobřík informatiky

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Základní informace o každoročně se opakující informatické soutěži žáků ZŠ i SŠ, termín jejíhož konání se blíží.
Autor Jiří Švehla
Celkem: 67