Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "informační systém"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "informační systém"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Platformy a systémy pro školní komunikaci a spolupráci

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Studie shrnující vlastnosti nástrojů pro podporu výuky prostřednictvím technologií (hybridní, distanční, na dálku), které by měly být součástí v praxi používané jednotné školní platformy. Jedná se o znalosti, bez nichž se neobejde žádný školní ICT metodik, a v naší současné situaci se hodí i všem učitelům.
Autor Ondřej Neumajer

Proč zapojit studenty do překladu softwaru a jak na to

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Možná si říkáte, že „překládat software“ bude jistě činnost nudná, časově a odborně náročná a tak trochu z jiné planety. Pokusím se vysvětlit, proč si myslím, že jde o ideální náplň hodin informatiky studentů střední školy (případně vybraných žáků ze starších ročníků základní školy).
Autor Vlastimil Ott

Možnosti praktické implementace wiki ve školách

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

V druhém dílu mini-seriálu o wiki se podíváme na několik konkrétních řešení, která je možné použít na školách. Krátce se zmíníme také o Google Sites, který nabízí velice obdobné možnosti jako tradiční wiki systémy.
Autor Mgr. Bc. Michal Černý

Wiki: ideální nástroj na podporu výuky

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek je prvním dílem mini-seriálu pojednávajícím o důvodech a současných možnostech nasazení wiki webů ve výuce nejen na našich středních školách. Je věnován především problematice metodiky výukového využití tohoto nástroje pro sdílenou tvorbu online obsahu.
Autor Mgr. Bc. Michal Černý
Celkem: 4