Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "individualizace"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "individualizace"

Seřadit dle: Podle autora, Vzestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Práce v centrech aktivit

Jazykové vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek informuje o využití center aktivit v hodinách anglického jazyka. Vychází z pedagogických zkušeností ve školách různých typů v ČR i v zahraničí. Snaží se kategorizovat jednotlivá centra a ukázat, jak mohou být využita v hodinách anglického jazyka. V příspěvku je zdůrazněn přínos výuky v centrech aktivit k rozvoji autonomního učení žáků. Centra také umožňují diferenciaci a individualizaci výuky ve větších skupinách žáků.
Autor Naděžda Vojtková

Sedm mýtů o tabletech ve škole

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek je dalším dílem seriálu o aktuálním zavádění tabletů do našich škol. Tentokrát se zabývá typickými případy nesprávného chápání této problematiky.
Autor Ondřej Neumajer

Co nám říká minulost (2. část – Realizace)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Čtenářská, matematická i digitální gramotnost se netýkají jen českého jazyka, matematiky a ICT, ale mohou (a měly by) prostupovat všemi oblastmi vzdělávání. Nechte se inspirovat námětem na rozvoj všech tří gramotností současně, přečtěte si, jak se s tématem „poprala“ vaše kolegyně z malotřídní školy v neobvyklé situaci, a odvažte se vyzkoušet si ho na vlastní kůži třeba ve vzdělávacím oboru Člověk a jeho svět. Náměty pro výuku v různých vyučovacích předmětech byly vytvořeny v rámci projektu Podpora práce učitelů (PPUČ), jehož realizátorem je Národní ústav pro vzdělávání.
Autor Simona Šedá
Celkem: 33