Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "hra"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "hra"


Seřadit dle: Podle autora, Sestupně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Starověké Řecko v datech - hra

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Žáci si formou hry, při které se pohybují po třídě, opakují učivo o starověkém Řecku.
Autor Markéta Krůželová

AZ-kvíz aneb Znáte s-prvky?

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Aktivita AZ-kvíz s podtitulem "Znáte s-prvky" byla sestavena podle stejnojmenné TV hry jako pomůcka pro aktivní a zábavné opakování probraného tématu v chemii. Hra je určena žákům gymnázií a lze ji využít k opakování i ověření vědomostí po probrání tematického okruhu Vodík, alkalické kovy a kovy alkalických zemin.
Autor Lucie Štefanová

Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Úvodní text k seriálu příspěvků hledající odpovědi na položené otázky.
Autor Lenka Prýmasová

Co je soutěž?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
První díl seriálu příspěvků, hledající odpovědi na otázky: Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?
Autor Lenka Prýmasová

Co je hra a kdy je soutěž hrou?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Druhý díl seriálu příspěvků, hledající odpovědi na otázky: Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?
Autor Lenka Prýmasová

Co přináší soutěž do života žáků?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Třetí díl seriálu příspěvků, hledající odpovědi na otázky: Co je soutěž, co je hra a kdy je soutěž hrou? Co přináší soutěž do života žáků?
Autor Lenka Prýmasová

Prospektoři

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Námět na procvičení určování zeměpisné polohy určitého místa pomocí skautské hry nazývané Prospektoři.
Autor Kateřina Rašínová

Volba konkrétní metody (techniky, hry, aktivity) pro osobnostní, sociální, morální rozvoj v rámci OSV

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se zabývá praktickým didaktickým problémem: …když cíl učení a zvolená metoda k sobě „nepatří“. Z našich praktických šetření víme, že jde o jedno z důležitých témat didaktiky osobnostní a sociální výchovy. Text se zabývá návodem na konkretizaci cíle v OSV a na určení logické vazby tohoto cíle, metody (hry, aktivity, techniky), kterou má být cíl dosažen, a skutečné činnosti žáka.
Autor Josef Valenta

Aspekty výuky cizích jazyků v raném věku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Při výuce cizího jazyka je třeba děti správně motivovat a klást důraz na správné počáteční návyky. Jednou z variant, která se při výuce cizích jazyků využívá je audio-orální metoda.
Autor Jana Jílková

Mistr Jan Hus

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Čtená dramatizace textu přiblíží situaci počátku 15. století, zejména okolnosti smrti Mistra Jana Husa.
Autor Eva Špačková
Celkem: 84