Při výuce cizího jazyka je třeba děti správně motivovat a klást důraz na správné počáteční návyky. Jednou z variant, která se při výuce cizích jazyků využívá je audio-orální metoda.
Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 2. stupeň ZŠ, který konfrontuje předměty běžného života s objekty výtvarného umění. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou doplněny o obrazovou dokumentaci a doporučené návazné aktivity.
Pomocí příspěvku můžeme žákům přiblížit české země od pravěku až do dob nedávných, objasnit život v jednotlivých obdobích dějin naší země. Jedná se o motivační hru sloužící především ke zpestření výuky a vytvoření určitého vztahu k naší historii.
Aktivita AZ-kvíz s podtitulem "Znáte s-prvky" byla sestavena podle stejnojmenné TV hry jako pomůcka pro aktivní a zábavné opakování probraného tématu v chemii. Hra je určena žákům gymnázií a lze ji využít k opakování i ověření vědomostí po probrání tematického okruhu Vodík, alkalické kovy a kovy alkalických zemin.
Další sada otázek do hry Riskuj!, tentokrát na téma „p-prvky“. Jedná se o aktivizující hru, která velkou měrou motivuje žáky k dalšímu získávání poznatků v oblasti Člověk a příroda.