Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Soubor indikátorů pro hodnocení klíčových kompetencí žáků
| Příklad dobré praxe obsahuje Soubor 18 indikátorů vytvořených k hodnocení rozvoje klíčových kompetencí žáků.  | VÚP Praha |
|
|
| |
|
10. 09. 2008 |
12296 |
Čtyřstupňová škála pro hodnocení klíčových kompetencí žáků
| Příklad dobré praxe představuje zasazení postupu hodnocení do autoevaluačního systému školy. Hodnotící nástroj umožňuje získávat informace o učitelích, a to především ze srovnání rozdílů v sebehodnocení žáků s hodnocením žáků učiteli.  | VÚP Praha |
|
|
| |
|
10. 09. 2008 |
12238 |
Hodnocení a sebehodnocení při výuce českého jazyka
| Autorka v příspěvku popisuje metodu tzv. autonomního hodnocení. Žáci ZŠ i nižších ročníků víceletého gymnázia se sami podílejí na procesu hodnocení svých prací. Naučí se tak hodnotit sebe i druhé a zároveň se zbavit pocitu, že se podceňují, nebo naopak přeceňují.  | Květa Rysová |
|
|
| |
|
01. 09. 2005 |
12122 |
Hodnocení práce učitele
| Zajímá vás kvalita vašeho učení? Zkuste zažádat o certifikaci.  | Mirka Škardová |
|
|
| |
|
06. 10. 2006 |
11766 |
Autoevaluace v mateřské škole
| Úvod do problematiky autoevaluace v mateřských školách, jejího významu, příčin, cílů a způsobů zpracování.  | Kateřina Smolíková |
|
|
| |
|
10. 11. 2006 |
11701 |
Jak efektivně využívat žákovské portfolio
| Většina učitelů, nejen anglického jazyka, stojí před otázkou, jak účinně využívat portfolio v oblasti sebehodnocení a hodnocení žáků. Tento článek může být inspirací, jak lze postupovat při řešení uvedené otázky.  | Jana Vahalíková |
|
 |
| |
|
25. 01. 2010 |
11692 |
Q-třídění jako nástroj zpětné vazby ve škole
| Základní informace o Q-třídění a možnostech jeho využití. Jde o nástroj, jenž slouží ke zjišťování zpětné vazby ve škole.  | Pavla Polechová |
|
|
| |
|
21. 09. 2006 |
11481 |
Sebehodnocení žáka – nástroj k hodnocení žákova pokroku
| Příspěvek je zaměřen na systém sebehodnocení žáků na ZŠ Táborská. V tomto procesu jsou ve škole využívány především týdenní plány na 1. stupni a žákovské knížky na 2. stupni. Významným prvkem, kterým se žáci učí plánovat a zaznamenávat úkoly a kontrolovat si jejich plnění, jsou žákovské diáře. Součástí příspěvku je video ukázka k tomuto tématu.  | Darina Brücknerová |
|
|
| |
|
15. 01. 2008 |
11410 |
Názorová škála
| Článek představuje široké možnosti uplatnění názorové škály ve výuce.  | Mgr. Alena Hesová |
|
|
| |
|
16. 01. 2014 |
11404 |
Obecné předpisy týkající se provádění vlastního hodnocení školy
| Článek se věnuje právním předpisům vztahujícím se k provádění autoevaluace na školách, komentuje je a aplikuje na konkrétní situace, poskytuje stručný "návod", jak při autoevaluaci postupovat.  | Kateřina Smolíková |
|
|
| |
|
10. 11. 2006 |
10996 |