Pojetí CLIL a bilingvní výuky
| Příspěvek vymezuje formy bilingvního vzdělávání. Zabývá se výukou předmětů v cizím jazyce, bilingvní výukou a integrovanou výukou cizích jazyků s nejazykovými předměty, tj. Content and Language Integrated Learning, známého pod zkratkou CLIL. Načrtá i legislativní rámec těchto forem vzdělávání v České republice.  | Doc. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
01. 06. 2010 |
12626 |
Výtvarná dílna: Silueta vs. dekor – animace
| Výtvarná dílna pro žáky vychází ze secesních dekorů a propojuje je s oděvní siluetou za využití projekční technologie. Zabývá se interpretací plošných secesních dekorů, jejichž autorem je významný secesní architekt a designér Josef Hoffmann. Do popředí výtvarného námětu se staví forma oděvní siluety vs. dekoru.  | Mgr. Jitka Petřeková |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
1 komentář |
21. 07. 2015 |
12030 |
Výtvarná dílna: Silueta vs. dekor – šaty pro papírovou panenku
| Aktivita podněcuje žáky k samostatnému navrhování oděvů. Jako motivace posloužila výstava Voliéra No. 1, oděvní silueta v současné české módní tvorbě v Moravské galerii v Brně, na které se žáci seznámili s tvorbou nejtalentovanějších současných oděvních návrhářů.  | Mgr. Jitka Petřeková |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
28. 07. 2015 |
15197 |