Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "eLearning"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "eLearning"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Knewton jako předzvěst budoucnosti?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek shrnuje zprávy i vlastní autorovy zkušenosti s adaptivním personalizovaným výukovým systémem firmy Knewton, která se chlubí schopností číst myšlenky svých uživatelů.
Autor Bořivoj Brdička

iTunes U v Česku

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Příspěvek přináší základní informace o systému podpory zavádění digitálních technologií do výuky od firmy Apple nazvaném iTunes U, který dnes funguje celosvětově jako cloudouvá aplikace a jehož prostřednictvím nabízejí zdarma kurzy i ty nejlepší vzdělávací instituce.
Autor Michal Kalimon

Poskytovatelé vzdělávacích aktivit a xAPI

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Informace o vývoji systémů využívajících rozhraní pro zaznamenávání a analýzu výukových výsledků xAPI, které je současným pokračovatelem rozšiřujícím možnosti eLearningového standardu SCORM.
Autor Bořivoj Brdička

Jak efektivní je online výuka?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Studie shrnující dvě aktuální zámořské výzkumné zprávy zabývající se zaváděním online forem vzdělávání nejen na vysokých školách.
Autor Bořivoj Brdička

Digitální gramotnost podle Wheelera

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek seznamuje s názory profesora vzdělávacích technologií Pedagogické fakulty University of Plymouth Steva Wheelera na obsah pojmu "digitální gramotnost".
Autor Bořivoj Brdička

Kuchařka marketingu pro vzdělávací instituce

Odborné vzdělávání
Informativní příspěvek
Jak efektivně komunikovat a co nejlépe zjišťovat potřeby klientů, kteří by mohli mít zájem se vzdělávat? Jakým způsobem profilovat svoji nabídku na vzdělávacím trhu a jak vzbudit zájem o nabízené programy? Na tyto a další otázky odpovídá nedávno vydaná publikace „Kuchařka marketingu pro vzdělávací instituce“.
Autor Kateřina Macková

Máme slona v obýváku?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek popisuje zajímavé přirovnání novozélandského výzkumníka v oboru eLearningu Dereka Wenmotha, jež se týká všeobecně známé skutečnosti, že učitelé nemají zájem pracovat s technologiemi, ale celá společnost dělá, že se jí to netýká.
Autor Markéta Šafránková

Moodle a jeho využití při výuce

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Popis vlastností systému řízení výuky Moodle s nabídkou na jeho vyzkoušení v roli lektora a tvůrce kurzu.
Autor Václav Revenda

Koncept 1:1 – notebook pro každého žáka – skrývá mnohá úskalí

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek předkládá vybrané zkušenosti získané z výzkumného šetření pilotního projektu 1:1 eLearning společnosti Intel, který realizoval VÚP s KITTV PedF UK v roce 2009. Článek obsahuje návrhy a metodická doporučení pro realizaci projektů týkajících se integrace informačních a komunikačních technologií (ICT) do vzdělávacího procesu. Přílohou článku je plné znění závěrečné zprávy z výzkumného šetření.
Autor Ondřej Neumajer

Vzdělávací portál pomáhá spojit učitele s žáky

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva portálu WiZiQ, jež je domovem v Chandigarhu v severní Indii a realizuje formou webu 2.0 podporu virtuální výuky včetně spojení učitele s žáky v reálném čase.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 16