Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Jak rozvíjet orientaci v přípravné třídě – 3. díl
| Článek nabízí aktivity pro rozvoj prostorové orientace a vnímání časového sledu. Žáci se mohou těšit na vnímání událostí v přírodě, odhadování činností, vyprávění a dramatizaci pohádky O řepě.  | Petra Pšeničková |
Praktický příspěvek inspirace střednědobý
|
|
|
|
2 komentáře |
22. 03. 2018 |
7999 |
Počítáme se sovičkou Evičkou
| Příspěvek se věnuje praktickému využití interaktivní tabule v hodině matematiky 1. třídy. Jedná se o procvičování, při kterém si žáci upevní princip odčítání s přechodem přes desítku do 20. Námět je určen vyučujím žáky se SPU – dyskalkulie, ale i všem ostatním.  | Růžena Pekařová |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
|
|
|
1 komentář |
14. 12. 2009 |
9002 |
Logopedie ve školce 1. část - teorie
| Příspěvek představuje další možný způsob logopedického programu – 1. část popisuje logopedické vady a specifické poruchy učení. 2. část nabízí řadu námětů her a činností podporující správný řečový rozvoj dítěte.  | Taťána Šindelková |
Teoretický příspěvek aplikační příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
04. 12. 2008 |
24362 |
Anglický jazyk na 1. stupni ZŠ a specifické poruchy učení
| Článek poskytuje metodickou podporu učitelům anglického jazyka jako cizího jazyka. Jeho cílem je přispět k lepšímu porozumění potřebám žáků se specifickými poruchami učení (SPU) v procesu osvojování cizího (anglického) jazyka. V příloze pedagogové naleznou aktivity vhodné do výuky anglického jazyka a ukázkovou hodinu výuky anglického jazyka v heterogenní třídě na prvním stupni základní školy, kde jsou zařazeni žáci se SPU.  | Jitka Tůmová |
Praktický příspěvek zkušenost
|
|
|
|
|
12. 01. 2015 |
11410 |