Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "dvpp"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "dvpp"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Susan Oxnevad a ThingLink

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Představení zajímavé americké blogerky a školitelky učitelů, která je učí integrovat technologie do výuky a používat nejvhodnější volně dostupné nástroje.
Autor Tamara Müllerová

Mají sociální sítě ve škole své místo?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Inspirace ukazující, proč má smysl výukový potenciál sociálních sítí sledovat a snažit se ho do výuky aplikovat.
Autor Bc. Miloslav Khas

Je konektivismus didaktickou teorií?

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Bližší popis podstaty konektivismu jako didaktické teorie založený na reakci Stephena Downese na dotaz studentů amerického kurzu DVPP shrnující též aktuální polemiky vztahující se k tomuto tématu.
Autor Bořivoj Brdička

Má prezenční výuka na VŠ vůbec ještě smysl?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zamyšlení nad výsledky výzkumu MIT ověřujícího úspěšnost jednoho edX MOOC kurzu dávající tuto problematiku do souvislosti s naším povinným vzděláváním učitelů a jejich kariérním postupem.
Autor Bořivoj Brdička

Naučit se učit němčinu – nový studijní program pro němčináře

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Jak efektivně propojit moderní technologie a vzdělávání učitelů? Jak se seznámit s nejmodernějšími poznatky v oblasti didaktiky a metodiky německého jazyka? Jak vylepšit přípravu učitelů na pedagogických fakultách včetně dalšího vzdělávání učitelů? Pražský Goethe Institut nabízí nový e-learningový kurz pod názvem Deutsch Lehren Lernen, který se v mnoha ohledech jeví být přelomovým studijním programem, a to jak pro stávající tak i pro budoucí učitele němčiny.
Autor Jana Nálepová

Integrace technologií podle Garnet Valley

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o tom, jak organizují přípravu učitelů na práci s technologie v jednom školském obvodě americké Pensylvánie.
Autor Bc. Martin Weiser

Zapojte se do Výzvy 51!

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Výzva učitelky ZŠ nabádající kolegy k smysluplnému zapojení do nejnovější iniciativy MŠMT, jejímž cílem je proškolit pedagogy v práci s mobilními dotykovými technologiemi a zároveň je jimi též vybavit.
Autor Markéta Čonková

Modernizace programů na přípravu budoucích učitelů

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek popisuje dvě nezávislé iniciativy ze Spojených států, které se snaží modernizovat přípravu učitelů v oblasti využívání technologií.
Autor Michal Strnad

10 tipů, jak se stát online učitelem

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Přehled doporučení pro působení učitelů v online prostředí předkládaný sdružením Edutopia jako výstup nedávné konference mezinárodního profesního sdružení ASCD.
Autor Marie Salcmanová

Vzdělávací technologie 21. století – závěrečná zpráva o kurzu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Závěrečná zpráva kurzu realizovaného na UK PedF v zimním semestru 2012/13, jehož aktivity a výstupy byly značně propojeny se Spomocníkem.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 33