Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Čtenářská gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 2
| Článek přináší druhou komentovanou úlohu z kapitoly Čtenářská gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.  | Výzkumný ústav pedagogický v Praze |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
18. 05. 2011 |
7417 |
Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 35
| Tento článek je jedenáctým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15 let. Na článcích seriálu pracoval panel čtenářské gramotnosti při Výzkumném ústavu pedagogickém. Tyto komentáře jsou publikovány pouze na Metodickém portálu www.rvp.cz.
Výchozí text k úloze naleznete v příloze článku.  | Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
02. 06. 2011 |
3373 |
Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 32
| Tento článek je osmým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15 let. Na článcích seriálu pracoval panel čtenářské gramotnosti při Výzkumném ústavu pedagogickém. Tyto komentáře jsou publikovány pouze na Metodickém portálu www.rvp.cz.
Výchozí text k úloze naleznete v příloze článku.  | Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
25. 05. 2011 |
3329 |
Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 33
| Tento článek je devátým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15 let. Na článcích seriálu pracoval panel čtenářské gramotnosti při Výzkumném ústavu pedagogickém. Tyto komentáře jsou publikovány pouze na Metodickém portálu www.rvp.cz.
Výchozí text k úloze naleznete v příloze článku.  | Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
26. 05. 2011 |
2942 |
Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 34
| Tento článek je desátým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15 let. Na článcích seriálu pracoval panel čtenářské gramotnosti při Výzkumném ústavu pedagogickém. Tyto komentáře jsou publikovány pouze na Metodickém portálu www.rvp.cz.
Výchozí text k úloze naleznete v příloze článku.  | Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
01. 06. 2011 |
2797 |