Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "doslovné porozumění textu"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "doslovné porozumění textu"


Seřadit dle: Počet komentářů, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 32

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tento článek je osmým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15 let. Na článcích seriálu pracoval panel čtenářské gramotnosti při Výzkumném ústavu pedagogickém. Tyto komentáře jsou publikovány pouze na Metodickém portálu www.rvp.cz. Výchozí text k úloze naleznete v příloze článku.
Autor Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 33

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tento článek je devátým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15 let. Na článcích seriálu pracoval panel čtenářské gramotnosti při Výzkumném ústavu pedagogickém. Tyto komentáře jsou publikovány pouze na Metodickém portálu www.rvp.cz. Výchozí text k úloze naleznete v příloze článku.
Autor Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze

Čtenářská gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 2

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek přináší druhou komentovanou úlohu z kapitoly Čtenářská gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.
Autor Výzkumný ústav pedagogický v Praze

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 34

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tento článek je desátým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15 let. Na článcích seriálu pracoval panel čtenářské gramotnosti při Výzkumném ústavu pedagogickém. Tyto komentáře jsou publikovány pouze na Metodickém portálu www.rvp.cz. Výchozí text k úloze naleznete v příloze článku.
Autor Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze

Komentář k úloze „DÁREK“ – otázka 35

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tento článek je jedenáctým komentářem seriálu komentářů k uvolněným úlohám mezinárodní sondy PISA 2000, která se zaměřila na zjišťování čtenářské gramotnosti žáků českých základních a středních škol ve věku 15 let. Na článcích seriálu pracoval panel čtenářské gramotnosti při Výzkumném ústavu pedagogickém. Tyto komentáře jsou publikovány pouze na Metodickém portálu www.rvp.cz. Výchozí text k úloze naleznete v příloze článku.
Autor Panel čtenářské gramotnosti při VÚP v Praze
Celkem: 5