Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "diferenciace žáků"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "diferenciace žáků"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Práce v centrech aktivit

Jazykové vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek informuje o využití center aktivit v hodinách anglického jazyka. Vychází z pedagogických zkušeností ve školách různých typů v ČR i v zahraničí. Snaží se kategorizovat jednotlivá centra a ukázat, jak mohou být využita v hodinách anglického jazyka. V příspěvku je zdůrazněn přínos výuky v centrech aktivit k rozvoji autonomního učení žáků. Centra také umožňují diferenciaci a individualizaci výuky ve větších skupinách žáků.
Autor Naděžda Vojtková

Komenium

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Potřeba reformy školství byla i problémem první republiky. V prostředí Školy vysokých studií pedagogických v Praze vznikl plán jednotné pracovní školy, na jehož základě vzniklo v září 1929 několik pokusných jednotných škol II. stupně, mezi které patřilo i Komenium v Praze-Nuslích. Vyučovalo se tu zcela novou metodou i když se učitelé museli zaručit, že obstojí požadavkům normálních škol.
Autor Jana Bartošová
Celkem: 2