Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "didaktika"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "didaktika"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Netradiční způsob prezentace informací ve výuce s Prezi

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Klasické prezentace v PowerPointu mají nevýhodu ve své linearitě – není možné se nikam vracet, ukazovat vazby mezi tématy nebo mapovat to, jak problém vypadá v globálním pohledu. Jenže lidé myslí různě, jen ne lineárně. A právě toho se snaží využít Prezi, který prezentace předkládá formou velmi podobnou myšlenkovým mapám.
Autor Monika Černá

Nová příručka ke studiu didaktiky dějepisu

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Článek informuje o publikaci Příručka ke studiu didaktiky dějepisu D. Labischové a B. Gracové. Jedná se o ucelené moderní didaktické dílo zohledňující inovativní přístupy ve vzdělávání.
Autor Dagmar Hudecová

Volba konkrétní metody (techniky, hry, aktivity) pro osobnostní, sociální, morální rozvoj v rámci OSV

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se zabývá praktickým didaktickým problémem: …když cíl učení a zvolená metoda k sobě „nepatří“. Z našich praktických šetření víme, že jde o jedno z důležitých témat didaktiky osobnostní a sociální výchovy. Text se zabývá návodem na konkretizaci cíle v OSV a na určení logické vazby tohoto cíle, metody (hry, aktivity, techniky), kterou má být cíl dosažen, a skutečné činnosti žáka.
Autor Josef Valenta

Čtení v Didaktice 1. stupně ZŠ

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek nabízí pohled do vyučovacích předmětů studijního oboru Učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě UK – Didaktika 1. stupně ZŠ a Učitelské praktikum. Článek je zaměřen především na to, co je žádoucí, aby se studenti daného oboru z hlediska čtení naučili a jaké dovednosti si osvojili.
Autor Anna Tomková
Celkem: 24