Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jak (ne)používat technologie – díl 2.: pracovní workflow
| Seriál Jak (ne)používat technologie je o tom, jak technologie nepoužívat, a přitom je používat. Přesněji, jak je používat efektivně. Autor v něm nechává čtenáře nahlédnout do svého světa učitele (ne)používajícího technologie a ukazuje, jak tyto své zkušenost přenáší na své žáky. Druhý díl je věnován pracovnímu workflow. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jaroslav Mašek |
|
|
| |
1 komentář |
03. 04. 2019 |
2177 |
Nástroje pro práci s audiovizuálními médii
| Popis dvou vybraných cloudových nástrojů pro práci s audiovizuálními médii, které mají zvláštní postavení díky možnostem využití ve výuce, s odkazem na další učitelům doporučované podobné aplikace. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Michal Kalimon |
|
|
| |
1 komentář |
15. 02. 2016 |
2175 |
Cloud computing v odborném vzdělávání
| Přehled existujících aplikací simulujících návrh elektronických obvodů včetně možností využití ve výuce ve formě pohledu učitele z praxe. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jaroslav Žákech |
|
|
| |
2 komentáře |
25. 06. 2015 |
6543 |
Kahoot! – multiplatformní online odpovídač
| Informace o zajímavé cloudové aplikaci integrující využití všech dostupných technologií disponujících připojením do internetu. Princip kladení otázek a odpovídání na ně má značný didaktický potenciál a lze ho využít ve výuce libovolných předmětů. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Petr Zlatohlávek |
|
|
| |
|
23. 02. 2015 |
22339 |
Proč může být open-source Pandořinou skřínkou
| Článek diskutuje problematiku využití proprietárního (komerčního) software versus open source ve výuce na základních školách. Vzhledem k aktuálnosti problematiky se dá předpokládat, že vyvolá polemiku. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Dalibor Kokeš |
|
|
| |
15 komentářů |
05. 02. 2015 |
3772 |
Evernote prakticky ve škole
| Zpráva o nasazení aplikace Evernote ve výuce na gymnáziu s cílem využít cloudové úložiště dokumentů, poznámek a reakcí. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Lukáš Špírek |
|
|
| |
2 komentáře |
26. 01. 2015 |
3513 |
Využití Evernote v učitelské praxi
| Popis jednoho z prvních multiplatformních cloudových nástrojů na tvorbu poznámek, ukládání výstřižků a záznam zvuku včetně tipů na využití ve výuce. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Lukáš Špírek |
|
|
| |
|
02. 10. 2014 |
4827 |
Sedm mýtů o tabletech ve škole
| Článek je dalším dílem seriálu o aktuálním zavádění tabletů do našich škol. Tentokrát se zabývá typickými případy nesprávného chápání této problematiky. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Ondřej Neumajer |
|
|
| |
15 komentářů |
28. 07. 2014 |
10883 |
Cloudová úložiště – OneDrive
| Třetí díl seriálu o možnostech ukládání dat online, jež se pomalu ale jistě stávají standardem pro technologie s přístupem do internetu. Tento díl se věnuje nástroji Microsoft OneDrive. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Karel Albrecht |
|
|
| |
|
26. 02. 2014 |
8647 |
Cloudová úložiště – Disk Google
| Druhý díl seriálu o možnostech ukládání dat online, jež se pomalu ale jistě stávají standardem pro technologie s přístupem do internetu. Tento díl se věnuje asi nejrozšířenějšímu nástroji Google Disk. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Aleš Přikryl |
|
|
| |
|
25. 02. 2014 |
11161 |