Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CLIL jako podpora vícejazyčnosti v praxi
| CLIL je jednou z možností, jak naplnit cíl vícejazyčnosti, který prosazuje evropská jazyková politika.  | Kamila Sladkovská |
|
|
| |
|
03. 03. 2010 |
7108 |
Třídění odpadů (AJ)
| Seznámení dětí s tříděním odpadů a ekologickým chováním; osvojování si základních principů chování člověka k přírodě, nastavení pravidel, konfrontace se současností, diskuse a hra.  | Hana Foltová |
|
|
| |
|
15. 09. 2009 |
7567 |
Multikultura – Reálie vybraných zemí
| Zábavné odpoledne pro rodiče a děti – aktivně se podílející v přípravě a realizaci. Poznávání různých kultur, zemí a jejich tradičních rysů.  | Hana Foltová |
|
|
| |
|
16. 09. 2009 |
8918 |
Výzkumy o přínosu CLIL
| Příspěvek stručně mapuje vývoj názorů na výuku v cizím jazyce, představuje výzkumy, které potvrzují přínos CLIL pro žáky, a na konkrétním příkladu ukazuje, jak může CLIL rozvíjet kognitivní dovednosti žáků.  | Lenka Tejkalova |
|
|
| |
|
03. 11. 2010 |
6478 |
Hra na klavír – CLIL
| V příspěvku se dozvíte o podstatě i o využití metody CLIL na Základních uměleckých školách (Content and Language Integrated Learning), která propojuje výuku hudební výchovy a cizího jazyka.  | Zdeněk Vašíček |
|
|
| |
|
05. 09. 2008 |
16264 |
Výuka metodou CLIL
| Významové a obsahové pojetí nové metody výuky cizích jazyků a její možná implementace do školních vzdělávacích programů.  | Gabriela Baladová |
|
|
| |
|
12. 02. 2009 |
37916 |
Halloween
| Zábavné odpoledne a noc ve škole u příležitosti Halloweenských oslav, nápady jak vyplnit tuto společnou akci škola – žáci – rodiče.  | Hana Foltová |
|
|
| |
|
27. 08. 2009 |
18133 |
Zavádění a rozšiřování CLIL na základních uměleckých školách (ZUŠ) v období 2009-2011. Studie proveditelnosti
| Příspěvek shrnuje dosavadní poznatky získané s konceptem CLIL na ZUŠ. Představuje pohled učitele základní umělecké školy z praxe a má sloužit učitelům základních uměleckých škol k úvaze nad možnostmi zavedení či rozšíření CLIL v jejich vlastní výuce a dále všem, kdo k uvedeným možnostem mohou přispět.  | Zdeněk Vašíček |
|
|
| |
|
04. 02. 2009 |
15564 |
CLIL ve Španělsku
| Španělské prostředí, v němž existuje přirozená vícejazyčnost daná různými variantami španělštiny, se zdá být pro CLIL výuku více než výhodné. Různé podoby CLILu ve Španělsku jsou dobrým praktickým příkladem realizace této metody. V současném Španělsku je pozornost věnována především implementaci této metody do výuky. Diskutuje se o potřebných kvalifikačních předpokladech učitele, které je možné rozvíjet v různých seminářích dalšího vzdělávání, o poměru vyučovaného obsahu v CLIL jazyce a v mateřském jazyce a o tvorbě výukových materiálů.  | Kamila Sladkovská |
|
|
| |
|
12. 07. 2010 |
5448 |
Moduly pro CLIL výuku na 1. stupni ZŠ
| V rámci evropského projektu Obsahově a jazykově integrovaná výuka pro žáky 1. stupně ZŠ vznikají obsahové moduly pro cizojazyčnou výuku na 1. stupni základních škol. Moduly připravené v německém a francouzském jazyce lze využít v rámci integrované výuky nebo v projektovém vyučování. Moduly jsou k dispozici všem učitelům, kteří je mohou využít ve svých hodinách.  | Kamila Sladkovská |
|
|
| |
|
07. 04. 2010 |
9370 |