Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "clil"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "clil"


Třídění odpadů (AJ)

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Seznámení dětí s tříděním odpadů a ekologickým chováním; osvojování si základních principů chování člověka k přírodě, nastavení pravidel, konfrontace se současností, diskuse a hra.
Autor Hana Foltová

Multikultura – Reálie vybraných zemí

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Zábavné odpoledne pro rodiče a děti – aktivně se podílející v přípravě a realizaci. Poznávání různých kultur, zemí a jejich tradičních rysů.
Autor Hana Foltová

Halloween

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Zábavné odpoledne a noc ve škole u příležitosti Halloweenských oslav, nápady jak vyplnit tuto společnou akci škola – žáci – rodiče.
Autor Hana Foltová

Hra na klavír – CLIL

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V příspěvku se dozvíte o podstatě i o využití metody CLIL na Základních uměleckých školách (Content and Language Integrated Learning), která propojuje výuku hudební výchovy a cizího jazyka.
Autor Zdeněk Vašíček

Výuka metodou CLIL

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Významové a obsahové pojetí nové metody výuky cizích jazyků a její možná implementace do školních vzdělávacích programů.
Autor Gabriela Baladová

CLIL ve Španělsku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Španělské prostředí, v němž existuje přirozená vícejazyčnost daná různými variantami španělštiny, se zdá být pro CLIL výuku více než výhodné. Různé podoby CLILu ve Španělsku jsou dobrým praktickým příkladem realizace této metody. V současném Španělsku je pozornost věnována především implementaci této metody do výuky. Diskutuje se o potřebných kvalifikačních předpokladech učitele, které je možné rozvíjet v různých seminářích dalšího vzdělávání, o poměru vyučovaného obsahu v CLIL jazyce a v mateřském jazyce a o tvorbě výukových materiálů.
Autor Kamila Sladkovská

Zavádění a rozšiřování CLIL na základních uměleckých školách (ZUŠ) v období 2009-2011. Studie proveditelnosti

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek shrnuje dosavadní poznatky získané s konceptem CLIL na ZUŠ. Představuje pohled učitele základní umělecké školy z praxe a má sloužit učitelům základních uměleckých škol k úvaze nad možnostmi zavedení či rozšíření CLIL v jejich vlastní výuce a dále všem, kdo k uvedeným možnostem mohou přispět.
Autor Zdeněk Vašíček

Moduly pro CLIL výuku na 1. stupni ZŠ

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
aplikační příspěvek
V rámci evropského projektu Obsahově a jazykově integrovaná výuka pro žáky 1. stupně ZŠ vznikají obsahové moduly pro cizojazyčnou výuku na 1. stupni základních škol. Moduly připravené v německém a francouzském jazyce lze využít v rámci integrované výuky nebo v projektovém vyučování. Moduly jsou k dispozici všem učitelům, kteří je mohou využít ve svých hodinách.
Autor Kamila Sladkovská

CLIL jako podpora vícejazyčnosti v praxi

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
CLIL je jednou z možností, jak naplnit cíl vícejazyčnosti, který prosazuje evropská jazyková politika.
Autor Kamila Sladkovská

Akreditovaný vzdělávací program k metodě CLIL - Jak se přihlásit?

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Národní institut pro další vzdělávání připravil v rámci projektu Obsahově a jazykově integrované vyučování na 2. stupni ZŠ a nižším stupni víceletých gymnázií akreditovaný vzdělávací program k metodě CLIL. V informativním článku se dozvíte, jak bude školení probíhat a jak se na něj můžete přihlásit.
Autor NIDV
Celkem: 72