Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "cizí jazyk"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "cizí jazyk"

Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejméně
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Procvičování gramatiky německého jazyka

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Praktická ukázka výuky gramatiky německého jazyka pomocí interaktivní tabule SMART Board.
Autor Gabriela Feilová

Průvodce metodikou výuky angličtiny v mateřské škole I.

Předškolní vzdělávání
Informativní příspěvek
Informace o publikaci
Autor VÚP Praha

Virtuální hospitace - Německý jazyk: Plány a sny

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
uč.hodina
Úvodní motivační hodina k tématu Plány a sny s cílem nácviku dovednosti mluvení. Žáci pracující především ve skupinách si nejprve vytvoří hypotézy (seznamují se s podmiňovacím způsobem v němčině), ověří je v textu a poté si připraví krátkou prezentaci.
Autor Mgr. Ivana Frýbová

Hra na klavír – CLIL

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V příspěvku se dozvíte o podstatě i o využití metody CLIL na Základních uměleckých školách (Content and Language Integrated Learning), která propojuje výuku hudební výchovy a cizího jazyka.
Autor Zdeněk Vašíček

Angličtina v mateřské škole aneb Jak začít (1. část)

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Text slouží k nápomoci pedagogům předškolních zařízení, kteří by rádi zavedli pravidelnou a efektivní výuku anglického jazyka v rámci své mateřské školy.
Autor Lenka Otřísalová

Jak učit angličtinu ve 3. ročníku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Několik ukázek z metodické publikace vydané na pomoc učitelům anglického jazyka pod názvem Jak učit angličtinu ve 3. ročníku.
Autor Alena Podepřelová

Písemný a ústní projev

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Většina lidí se písemnou podobu jazyka učí až ve škole, zatímco ústní formu si osvojuje již v časném věku. Při porovnání těchto forem jsou patrné rozdíly, které je třeba ve škole při práci s jazykem respektovat.
Autor Jana Jílková
Celkem: 77