Domů > Odborné články > Články s klíčovým slovem „chyby“

Odborné články

Hledání dle struktury RVP
 
Smazat filtr
Články (8)
Zobrazení:
Zobrazeno 8 z 8 položek
Základní vzdělávání Spomocník
2. 5. 2023 0x 1126x
Quinnův opravník omylů
Zpráva o tom, jaký postoj k některým typickým, v rámci vzdělávacích technologií se vyskytujícím mylným představám zaujímá anglo-australsko-americký expert Clark Quinn.
Základní vzdělávání Spomocník
20. 12. 2021 1x 1765x
Velký přínos tvůrčího nezdaru
Zpráva o výsledcích výzkumu profesora švýcarské Eidgenössische Technische Hochschule Zürich Manu Kapura, který v rámci zavádění tvořivého myšlení do výuky propaguje metodiku tvůrčího nezdaru a…
Základní vzdělávání Spomocník
17. 3. 2021 2x 6973x
Jak jsme v online výuce zapomněli na žáky
Když jsem psal na jaře o největších chybách učitelů v online výuce, na jednu zásadní jsem zapomněl. Následující text ji nejen odhaluje, ale současně nabízí řešení, jak ji napravit.
Základní vzdělávání Spomocník
13. 5. 2020 2x 20600x
Největší chyby učitelů v online výuce
Jaké jsou největší chyby, které dělají učitelé v online výuce? Odpověď hledá autor ve svých vlastních chybách a zamýšlí se též nad způsoby, jak se z těchto chyb poučit.
Základní vzdělávání Spomocník
5. 3. 2018 11x 10537x
Deset klíčových objevů o učení
Přehled důležitých poznatků současné vědy, které se týkají učení, podle expertky americké firmy Brainscape Amandy Moritz-Saladino.
Jazykové vzdělávání
12. 9. 2017 1x 13365x
Jak komplikuje špatná znalost mateřštiny učení se cizímu jazyku a co s tím
Jak špatná znalost mateřštiny komplikuje výuku cizích jazyků, bude ukázáno na příkladech z výuky anglického a německého jazyka. Příspěvek se zaměřuje na jevy, které dělaly největší problémy v…
Základní vzdělávání Spomocník
9. 2. 2017 0x 9037x
Jak pracovat s chybou
Informace o možnostech výukového využití různých druhů chyb podle ředitele americké společnosti Mindsetworks Eduarda Briceña.
Základní vzdělávání Spomocník
11. 1. 2016 0x 3450x
5 cyklických chyb profesora Zhao
Informace o nové knize profesora University of Oregon Yonga Zhao (a kol.), která nám ukazuje, jaké chyby při implementaci vzdělávacích technologií děláme a jak bychom je měli eliminovat.
Zobrazeno 8 z 8 položek