Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Moc bezmocných dnes
| Zamyšlení nad odkazem Havlovy eseje Moc bezmocných pro současnost inspirované myšlenkami Roba Watsona z De Montfort University v Leicesteru. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
2 komentáře |
29. 07. 2013 |
5365 |
Kurz scénářů budoucnosti OER University
| Zpráva o právě probíhajícím MOOC kurzu pro učitele, který připravila OER University ve spolupráci s University of Canterbury pro ty, kteří chtějí zlepšit svou schopnost odhalovat budoucí vývoj školství. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
1 komentář |
05. 08. 2013 |
3691 |
Vizionář Asimov
| Zpráva o jasnozřivé předpovědi budoucího vývoje vzdělávacích technologií Isaaca Asimova z roku 1988. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Kateřina Koudelová |
|
|
| |
1 komentář |
17. 03. 2014 |
3724 |
Horizon Report 2014 pro základní a střední školy
| Každoroční informace o prestižní výzkumné zprávě pojednávající o budoucím vlivu technologií na školství v mezinárodním měřítku tentokrát zaměřená na základní a střední školy. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
1 komentář |
26. 08. 2014 |
5364 |
Technologie, které měly změnit výuku
| Další ze série článků mapujících minulé představy o světě, v němž budou technologie ovlivňovat vzdělávání. Tentokrát inspirovaný blogem amerického publicisty Matta Novaka Paleofuture. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Tomáš Chrstoš |
|
|
| |
|
25. 09. 2014 |
4681 |
5 cyklických chyb profesora Zhao
| Informace o nové knize profesora University of Oregon Yonga Zhao (a kol.), která nám ukazuje, jaké chyby při implementaci vzdělávacích technologií děláme a jak bychom je měli eliminovat. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
|
11. 01. 2016 |
1811 |
Zuckerbergův manifest
| Zpráva a komentář ke sdělení, které zakladatel a majitel Facebooku Mark Zuckerberg poslal svým přívržencům. Naznačuje v něm další vývoj této platformy. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
2 komentáře |
27. 03. 2017 |
2400 |
Tři současné trendy schopné zničit web
| Článek informuje o tom, jak vidí současný vývoj internetu a web zvláště jeho vynálezce sir Tim Berners-Lee. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
7 komentářů |
03. 04. 2017 |
3422 |
5 ISTE trendů pro tento školní rok
| Přehled aktuálních trendů z dílny ISTE, jimiž technologie ovlivňují školství. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
6 komentářů |
07. 09. 2017 |
3789 |
Umožní kyberučení skokem vyrovnat rozdíly ve vzdělávání?
| Informace o dvou mimořádně zajímavých aktuálních výzkumných zprávách, které naznačují potřebu technologické inovace školství na celém světě a globální výzvy s tím spojené. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
|
04. 12. 2017 |
1597 |