Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hry s látkou
| Pomocí kusů látek objevujeme barvy a rozvíjíme fantazii od jednoduché improvizace ke společné hře v roli.  | Ivana Honsnejmanová |
|
|
| |
|
05. 10. 2007 |
9657 |
„Bláznivý den“
| Děti se sejdou ve škole bláznivě oblečené. Projekt začne módní přehlídkou, kde si navzájem představí své modely. V kruhu každý řekne, proč si zvolil daný model a na šňůru přiřadí anglický název jednoho kusu svého oděvu. Poté ve skupině navrhnou bláznivý model – koláž z různých katalogů. Následuje vzájemné hodnocení na základě daných kritérií.  | Marie Horčičková |
|
|
| |
|
05. 06. 2009 |
7370 |
Sluníčko
| Žáci v kruhu diskutují o změnách v přírodě souvisejících s létem. Poté se naučí písničku Colours. Další aktivitou je skupinová práce, při které podle daných instrukcí vyrobí maketu slunce, cílem je dodržet pořadí barev zadaných v angličtině. Hotovou práci si skupiny vymění a navzájem zhodnotí.  | Marie Horčičková |
|
|
| |
|
05. 06. 2009 |
9740 |
Colours and numbers- Birthday lesson
| V článku popisuji činnosti pro osvojení číslic a barev.  | Anita Šťastná |
|
 |
| |
|
23. 06. 2014 |
5558 |
Výtvarné inspirace
| Výtvarné inspirace jsou didaktickou pomůckou pro pedagogy v mateřských školách. Jejich pomocí lze u dětí předškolního věku rozvíjet jemnou motoriku, estetické vnímání a vzájemnou kooperaci. Všechny techniky uvedené v článku jsem si osobně s dětmi vyzkoušel a měly veliký ohlas. Při výtvarných činnostech s dětmi jsem zde využíval jak techniky tradiční, tak techniky, se kterými se mnozí z nás setkají poprvé.  | Michael Novotný |
|
 |
| |
1 komentář |
14. 05. 2010 |
51156 |
Čeština pro žáky-cizince: 5 – Barvy
| Příspěvek seznamuje žáky-cizince s názvy deseti barev, s rodovým rozlišením adjektiv označujících barevné věci a navazuje na slovní zásobu z předchozích lekcí. Žáci si procvičují již osvojená podstatná jména a slovesa probraná ve vyučování na téma Školní třída a Co děláme ve škole v seriálu Čeština pro žáky-cizince: Pracovní karty pro začátečníky. Popsané aktivity se vztahují k sadě deseti karet na téma Barvy, které na sebe plynně navazují.  | Jana Hlaváčková |
|
 |
| |
|
11. 10. 2010 |
11016 |
Vítr a déšť
| Podzimní počasí nemají všichni zrovna v lásce, ale je potřebné pro naši půdu, rostliny, stromy a tak dále. V této lekci se dozvíme více o větru, dešti a podrobněji se budeme zabývat samotnými kapičkami deště. Zahrajeme si s kapičkami a seznámíme děti s fyzikálními zákonitostmi tekutin. Pomocí dramatických i tělovýchovným činností se do kapiček pokusíme vžít.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
19. 12. 2017 |
11737 |
Virtuální hospitace – Francouzský jazyk: Nakupování
| Výuka je zaměřena na prohlubování znalostí slovní zásoby a osvojování dovednosti vyjadřovat preference. Práce probíhá za použití DVD (motivace), interaktivního cvičení na Internetu, poslechového cvičení a vlastnoručně vyrobených oblékacích panenek.  | Mgr. Veronika Holíková |
|
|
| |
|
16. 05. 2011 |
9371 |
Tancovala ryba s rakem
| Kdo má rád zeleninu? Ryba s rakem přeci! Jsou to jejich zeleninoví kamarádi.
V této lekci se budeme zabývat zeleninou, zacvičíme si aerobic, naučíme se říkadlo, zahrajeme si na tržnici a v pohádce O veliké řepě, se pokusíme tu slavnou řepu vytáhnout.
Lekce je složená z aktivit motivovaných zeleninou, také zde objevíte část dramatickou, výtvarnou, hudební a samozřejmě pohybovou.
Nabízí se spousta možností, co s dětmi můžete na toto téma tvořit, ať už se jedná o výrobky, tanečky, divadélka či pokusy. Zde jich pár naleznete, včetně pracovních listů a obrázků.  | Veronika Lorgerová |
|
|
| |
|
20. 03. 2018 |
6050 |