Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "autoevaluace"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "autoevaluace"

Seřadit dle: Počet zobrazení, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Pedagogická evaluace

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Charakteristika pedagogické evaluace a přesné rozlišení jednotlivých pojmů.
Autor Danuše Nezvalová

Autoevaluace a hodnocení dítěte

Předškolní vzdělávání
Informativní příspěvek
Časté dotazy - Autoevaluace a hodnocení dítěte.
Autor VUP Praha

Portfolio učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jednou z cest k vlastnímu hodnocení učitelů a prezentace jejich práce je portfolio.
Autor PaedDr. Zuzana Maťasová

Profesní sebehodnocení pedagoga

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek se zabývá využitím profesního sebehodnocení pedagogického pracovníka jako jedné z metod autoevaluace školy.
Autor Jana Vítková

Sebehodnocení učitele

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Dotazník využitelný pro vlastní hodnocení učitelovy práce.
Autor Antonín Mezera

Hodnocení žáků a autoevaluace

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Časté dotazy - Hodnocení žáků a autoevaluace.
Autor VUP Praha

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.
Autor Daniela Trojovská

Tvorba a využití dotazníků při autoevaluaci školy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe popisuje možnosti využití dotazníků pro žáky, rodiče a učitele. Na několika příkladech je ukázána tvorba vlastních dotazníků „na míru“, jejich zpracování a začlenění do celkové evaluace školy.
Autor VÚP Praha

Systém dotazníků a jejich vyhodnocování v rámci autoevaluace školy

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příklad dobré praxe ukazuje, jak lze použít jeden z běžných nástrojů evaluace – dotazník – pro hodnocení učitelů žáky.
Autor VÚP Praha

Virtuální hospitace - Biologie: Osmotické jevy v buňce

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
blok hodin
Hodina představuje jedno z možných využití experimentálně pojaté laboratorní práce, v tomto případě pro úvod do statistické analýzy dat. Směřuje k naplnění taxonomicky vyšších cílů, implementuje do výuky ICT a pracuje s pojmovým mapováním. Výuka probíhá v anglickém jazyce
Autor PhDr. Kateřina Kožnarová
Celkem: 65