Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
OTÁZKA Z PRVNÍCH – PROČ? Tentokrát o účelu autoevaluace
| Příspěvěk se dosti podrobně zabývá účelem autoevaluace školy.  | Milan Pol |
|
|
| |
|
25. 11. 2010 |
3783 |
Plánování autoevaluace
| České právní předpisy stanovují jako povinnost vlastní hodnocení školy a soustřeďují se především na zprávu o něm. Článek se týká především procesu autoevaluace a soustřeďuje se na zásady, které by měly být dodržovány, aby celý proces byl zdárně završen.  | PhDr. Martin Chvál Ph.D. |
|
|
| |
1 komentář |
26. 11. 2010 |
15430 |
Zkušenosti z Nizozemí
| Příspěvěk nahlíží na zkušenosti z procesu autoevaluace škol v Nizozemí.  | Karel Rýdl |
|
|
| |
|
02. 12. 2010 |
10205 |
Plánování... možnost, nebo nutnost?
| Rozhovor s PaedDr. Milanem Báčou, který stojí od roku 1999 v čele Gymnázia a Jazykové školy s právem státní jazykové zkoušky ve Svitavách, předtím sedm let řediteloval na Obchodní akademii a Vyšší odborné škole ekonomické také ve Svitavách. Od roku 1999 přednáší řízení pedagogického procesu na Centru školského managementu na PedF UK v Praze, kde se zaměřuje na problematiku strategického řízení školy. Na obou středních školách realizoval autoevaluaci již několikrát, a to i v době, kdy ještě nemusel.  | Mgr. Lucie Holacká |
|
|
| |
|
29. 11. 2010 |
11849 |
Analýza autoevaluačních procesů v MŠ - rozhovory s ředitelkami
| Článek přináší čtyři řízené rozhovory s ředitelkami MŠ, které byly zaznamenány v rámci výzkumného úkolu Analýza autoevaluačních procesů v MŠ.  | Lubomír Tanzmann |
|
|
| |
1 komentář |
23. 08. 2010 |
10225 |
Dva pohledy na vlastní hodnocení školy
| Dva rozhovory s ředitelkami základních škol o nových zkušenostech z vlastního hodnocení školy.  | Na cestě ke kvalitě |
|
|
| |
|
06. 12. 2010 |
3325 |
Autoevaluace a proměna ŠVP
| Cílem článku je popsat důležité momenty a klíčové osoby v procesu vlastního hodnocení školy a nastínit místa, kde je ještě třeba podat školám pomocnou ruku.  | Barbora Glaserová |
|
|
| |
|
11. 04. 2012 |
5187 |
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VIII
| Poslední příspěvek ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy rychle a stručně v bodech shrnuje celý proces autoevaluace a upozorňuje na časté chyby, které mohou vést k neúspěchu a k nedosažení cílů.  | Marek Václavík |
|
|
| |
|
13. 03. 2012 |
4218 |
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy II
| Příspěvek navazuje na článek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy I. V této části se dozvíte, co může konkrétně přinést vaší škole správně fungující autoevaluační proces. Úvod vás zábavnou formou přenese do problematiky praktických návodů a rad v oblasti autoevaluace.  | Marek Václavík |
|
|
| |
|
13. 02. 2012 |
3800 |
Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 1. část
| Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou podrobně rozepsány. Příspěvek také nabízí tipy na konkrétní kroky, které můžete učinit ve své škole.  | Marek Václavík |
|
|
| |
|
17. 05. 2012 |
6105 |