Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "autoevaluace školy"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "autoevaluace školy"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Realizace CLILu

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Seriál Implementace CLILu do české školy se dostal od přípravné fáze do fáze realizace CLIL programu, který musí fungovat jako systém. Osmá kapitola příručky Cizí jazyky napříč předměty 2.stupně ZŠ se zabývá praktickou realizací CLILu ve škole. Je nutné definovat, kdo bude zodpovědný za vývoj CLILu ve škole, kdo bude zajišťovat jeho podporu, kontinuitu a personální obsazení. Odpovídá na otázku, jakými způsoby se bude sbírat zpětná vazba, kdo v týmu pedagogů bude výsledky vyhodnocovat a jak to přispěje k efektivnímu fungování celého systému. Nutná je i externí evaluace.
Autor Phil Ball

Nástroje pro vlastní hodnocení jsou na Metodickém portálu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
MŠMT schválilo prodloužení nejžádanějších aktivit projektu Cesta ke kvalitě do srpna 2012. Díky tomu mohou učitelé ještě využívat workshopů a služeb terénních poradců autoevaluace. Evaluační nástroje vytvořené v projektu jsou trvale přístupné na Metodickém portálu RVP.CZ.
Autor Zoja Franklová

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy V

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek je další ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy. V následujícím textu je popsáno jak provádět analýzu a vyhodnocení výsledků dat, které jste získali některou z autoevaluačních metod. Také se zde probírá jak provádět na základně těchto výsledků opatření, které vedou k zamýšlenému cíli.
Autor Marek Václavík

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 2. část

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou podrobně rozepsány. Příspěvek také nabízí tipy na konkrétní kroky, které můžete učinit ve své škole.
Autor Marek Václavík

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy IV (metody sběru dat) - 1. část

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek navazuje na předchozí díl – Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy III. Zde se dozvíte, které metody můžete využít při sběru podkladů a dat nejen při autoevaluační činnosti. Vybrané metody jsou podrobně rozepsány. Příspěvek také nabízí tipy na konkrétní kroky, které můžete učinit ve své škole.
Autor Marek Václavík

Autoevaluace a proměna ŠVP

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Cílem článku je popsat důležité momenty a klíčové osoby v procesu vlastního hodnocení školy a nastínit místa, kde je ještě třeba podat školám pomocnou ruku.
Autor Barbora Glaserová

Metodika pro interní hodnocení škol podle modelu CAF CZ 2009

Odborné vzdělávání
Informativní příspěvek
Metodika, která zde dosud chyběla, byla vytvořena v rámci projektu „Kvalita do škol – využití objektivních systémů řízení kvality v práci a hodnocení škol“, jehož cílem bylo zavést funkční systém řízení kvality do procesu interní a externí evaluace ve vzdělávání. Česká společnost pro jakost byla v minulém roce dodavatelem projektu, který realizovala Střední odborná škola a Střední odborné učiliště řemesel Kutná Hora. V rámci projektu byli proškoleni zástupci čtyř středních škol ve Středočeském kraji, kteří následně za pomoci poradců ČSJ a pro tento účel upravené metodiky modelu CAF provedli vlastní sebehodnocení škol. Cenným výstupem projektu je speciálně upravená metodika, která pro model CAF CZ 2009 dosud neměla svůj ekvivalent v podobě aplikační příručky pro školy, jaká existuje např. pro úřady územních samosprávných celků.
Autor Danuše Svobodová

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VIII

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Poslední příspěvek ze série článků s názvem Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy rychle a stručně v bodech shrnuje celý proces autoevaluace a upozorňuje na časté chyby, které mohou vést k neúspěchu a k nedosažení cílů.
Autor Marek Václavík

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VII (role v procesu autoevaluace)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VII popisuje odpověď na velmi často v praxi pokládanou otázku – „Co mají konkrétně jednotliví lidé v autoevaluačním procesu dělat?“ V textu se podrobně dozvíte, které role mají plnit jednotliví aktéři školního života v procesu autoevaluace.
Autor Marek Václavík

Evaluace a autoevaluace jako pomocník manažera školy VI (časový a organizační harmonogram)

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek navazuje na předchozí díl (V) pojednání o autoevaluaci školy. V této části se v krátkosti dozvíte, co autoevaluaci výrazně ovlivňuje a jakými konkrétními kroky je nejlépe zahájit školní rok.
Autor Marek Václavík
Celkem: 28