Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "argumentace"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "argumentace"


Seřadit dle: Datum publikace, Nejstarší
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Příznaky nevěrohodných informačních zdrojů

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
V mnohých diskurzech se setkáváme s argumenty, jejichž podloženost lze s úspěchem zpochybnit.
Autor Zdeněk Jonák

Chtěli bychom v naší obci postavit koupaliště

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Praktický příspěvek je zaměřen na popis jedné vyučovací hodiny, v jejímž průběhu žáci (na základě práce ve skupinách) zjišťují, co všechno je zapotřebí pro zbudování koupaliště v obci. Žáci se učí diskutovat nad návrhy, přednášet svá stanoviska a protinávrhy.
Autor Alena Matušková

Argumentace a ověřování v hodinách matematiky na gymnáziu

Gymnaziální vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
uč.hodina
Úvodní hodina tématu Argumentace a ověřování
Autor Eva Zelendová

Problematika veřejných financí za různých ekonomických podmínek

Odborné vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Tento příklad dobré praxe je ukázkou metody týmové práce a kooperativní výuky v hodinách veřejné správy (případně ekonomiky). Žáci IV. ročníku obchodní akademie pracují v týmech a dle předloženého zadání řeší rozpočtový problém v uzavřeném ekonomickém systému, o kterém znají základní charakteristiky, a zároveň akcentují přidělené sociální role. Rozpočtový problém mohou řešit různými metodami (snížením výdajů, zvýšením daní, připuštěním deficitu veřejných financí apod.).
Autor Ing. Iva Černá

Jak děti naučit, co je to ageismus

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
Praktický článek k seriálu Mezigenerační vztahy.
Autor Jaroslava Votrubová

Kontroverzní témata ve výuce

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Tento článek se věnuje práci s kontroverzními tématy ve výuce. Poskytuje obecnější vhled do problematiky a nabízí několik argumentů, proč je dobré se ke kontroverzi postavit raději čelem než otočit zády. Současně nabízí několik obecných tipů, na co při práci s kontroverzními tématy pamatovat. Na článek navazují tři výukové lekce, které nabízejí konkrétní nápady na práci ve třídě a popisují metodické postupy.
Autor Jaroslav Petřík

Metodické listy z matematiky pro gymnázia a základní vzdělávání

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Soubor metodických materiálů pro výuku matematiky, který pokrývá všechny tematické okruhy vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace Rámcových vzdělávacích programů pro oba stupně škol. Metodické materiály jsou připraveny ve dvou variantách – a to buď jako gradované řetězce matematických úloh, anebo jako různé metody řešení konkrétní úlohy.
Autor Jaroslav Švrček a kol.
Celkem: 7