Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "angličtina"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "angličtina"


Seznamování s anglickým jazykem

Předškolní vzdělávání
Informativní příspěvek
Začleňování výuky cizího jazyka do běžného denního programu pomáhá lepšímu osvojování znalostí a dovedností a zároveň děti tato nenásilná forma výuky motivuje k větší aktivitě.
Autor Hana Vomáčková

Cizí jazyk v MŠ - víc než jen zábava a hry

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Jeden z mnoha možných přístupů, jak koncipovat výuku, resp. seznamování s cizím jazykem pro děti předškolního věku tak, aby je aktivity příliš nezatěžovaly, aby v nich našly zalíbení a byly pro ně přínosem.
Autor Alžběta Palatinová

Angličtina v mateřské škole aneb Jak začít (1. část)

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Text slouží k nápomoci pedagogům předškolních zařízení, kteří by rádi zavedli pravidelnou a efektivní výuku anglického jazyka v rámci své mateřské školy.
Autor Lenka Otřísalová

Angličtina v mateřské škole aneb Jak začít (2. část)

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Seznámení s výukovým materiálem English for primary teachers.
Autor Lenka Otřísalová

Angličtina pro předškoláky

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
krátkodobý
Kniha je pomocníkem pro ty, kteří se chtějí zabývat výukou angličtiny v předškolním věku, je však vhodná i pro mladší školní věk. Nabízí nejen metodické rady a pokyny, ale rovněž praktické ukázky a nápady. Děti by měly brát výuku jako hru, na niž se vždy těší a která je vždy baví. "Výukový program musí především u předškolních dětí vycházet z jejich potřeby učit se novým věcem během činností, které jsou pro ně přirozené, aby si je mohly osvojovat způsobem, při němž mohou využít všechny své smysly i pohyb... V knize najdete řadu tipů a podnětných nápadů, které můžete prakticky ihned, bez zdlouhavých příprav a složitých pomůcek, zařadit do výuky," říká o knize Stanislav Kára, ředitel PROGRESS Language Institute s. r. o. a víceprezident Asociace jazykových škol a agentur ČR.
Autor Bc. Iva Hennová

Angličtina a děti v předškolním a mladším školním věku - tipy a triky pro učitele i rodiče

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
dlouhodobý
Malé děti jsou jako houba, nasávají to, co je kolem nich. Když mají kolem sebe angličtinu, nasávají angličtinu. Tento příspěvek shrnuje některé přístupy a postupy, které dobře fungovaly při práci s dětmi ve škole i mými vlastními, a nabízí i odpovědi na otázky učitelů a rodičů, které často dostávám.
Autor Ivana Chmelařová

ABC Animals

Předškolní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
lekce
Tuto lekci jsem napsala pro děti v MŠ, ale dá se přizpůsobit také dětem v mladším školním věku. Zaměřila jsem se na abecedu, kterou děti naučím pomocí zvířátek. Při učení či opakování abecedy si jistě osvojí i nová anglická slovíčka – zvířat. Lekce by měla být co nejvíce hravá, a je na vyučujícím, zda povede celou hodinu v angličtině, či pouze začátky cvičení.
Autor Veronika Lorgerová

Naše zdraví

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
blok hodin
Žáci pracují s psaným textem „První pomoc“ a identifikují anglické „vetřelce“ (=slova, která do textu nepatří), zde ovoce. Objevují anglické výrazy pro ovoce, zdravý životní styl. V produktivním stádiu hodiny hrají obměnu hry „Lodě“ s ovocem.
Autor Gabriela Baladová

Jak učit angličtinu ve 3. ročníku

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Několik ukázek z metodické publikace vydané na pomoc učitelům anglického jazyka pod názvem Jak učit angličtinu ve 3. ročníku.
Autor Alena Podepřelová

Projektová výuka s využitím PC

Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
inspirace
projekt
Projekt: Případ Ross - kdo je vrah? Zpracování příběhu z učebnice Project English 2, Student's Book do filmové podoby.
Autor Martin Hrych
Celkem: 48