Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Aktivity z Digicenter (7. akce Virtuálního Digicentra)
| Představení 7. akce Virtuálního Digicentra. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jaroslav Mašek |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
05. 02. 2020 |
1380 |
iPrázdniny s učiteli – zakončení aneb kdo nakonec získá iPad
| iPrázdniny s učiteli jsou za námi. Pojďme si je krátce připomenout a podívat se na to, co dál. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Jaroslav Mašek |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
1 komentář |
04. 09. 2019 |
2148 |
Červená karkulka
| Lekce na jeden až dva dny v MŠ či dva vyučovací dny na ZŠ, nebo lze také využít ve volnočasové organizaci – například v družině.
Veškeré aktivity i činnosti jsou motivovány pohádkou o Červené karkulce. Naleznete zde tv, vv i dv výchovu. Aktivity lze použít i samostatně nebo na přeskáčku, jelikož na sebe nenavazují.  | Veronika Lorgerová |
Praktický příspěvek zkušenost lekce
|
|
|
|
|
03. 10. 2018 |
9711 |
Aktivity zrušeného Národního institutu dětí a mládeže se rozběhly na plné obrátky
| Aktivity zrušeného Národního institutu dětí a mládeže pokračují na půdě Národního institutu pro další vzdělávání se sídlem na Senovážném náměstí 25 v Praze 1.  | Vlasta Kohoutová |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
30. 01. 2014 |
3351 |
Pohybové aktivity v mateřské škole
| Inspirativní článek nabízí pohybové aktivity v týdenním bloku. Hry a činnosti lze využít jak ve školní třídě, tak v přírodním prostředí.  | Bc. Michael Novotný |
Praktický příspěvek inspirace krátkodobý
|
|
|
|
|
16. 05. 2012 |
46038 |
Aktivity v procesu standardizace
| Pro splnění definovaných cílů a realizace aktivit a výstupů (článek „Výstupy z KA Standardizace“) se přistoupilo k intenzivní a úzké spolupráci se spektrem organizací proporčně zastupujících organizace zájmového a neformálního vzdělávání a soukromou sféru (zpracovatelé zakázek a konzultanti).  | Tomáš Oršulák |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
20. 04. 2011 |
5443 |
Čeština pro malé cizince: Jak pracovat se sadou obrázků? 2. část
| Cílem článku je poskytnout učitelům malých cizinců inspiraci do hodin. Popsané aktivity se vztahují k sadě deseti obrázků. Jde především o možnosti expozice a fixace sloves v češtině.  | Petra Procházková |
Praktický příspěvek inspirace uč.hodina
|
 |
|
|
|
23. 04. 2010 |
10541 |
Čeština pro cizince – jak pracovat se sadou obrázků? 1.část
| Tento článek si klade za cíl poskytnout učitelům malých cizinců inspiraci do hodin. Popsané aktivity se vztahují k sadě deseti obrázků, které najdete v příloze. Jde především o možnosti expozice a fixace sloves v češtině pro malé cizince. 1. část se zabývá aktivitami, které jsou vhodné pro skupinovou práci. Na tento příspěvek navazuje 2. část, která popisuje individuální možnosti práce se sadou obrázků.  | Petra Procházková |
Praktický příspěvek inspirace blok hodin
|
 |
|
|
|
02. 03. 2010 |
26275 |
Stoupání na horu
| Příspěvek připomíná možnosti letních táborů z hlediska osobnostní a sociální výchovy. Plnění promyšleného souboru úkolů je krásnou a účinnou cestou k růstu bez nutnosti soutěžit s ostatními.  | Barbora Tichavová |
Praktický příspěvek inspirace projekt
|
|
|
|
|
06. 07. 2009 |
8371 |
Pojetí tělesné výchovy v RVP PV
| Autorka se v příspěvku věnuje pojetí tělesné výchovy v RVP PV. Řízené a spontánní pohybové aktivity jsou nezbytnou součástí denního režimu každé mateřské školy. Tyto aktivity napomáhají zdravému vývoji dítěte. Dále autorka uvádí, jakým způsobem se uplatní požadavky a cíle tělesné výchovy jako oboru v jednotlivých vzdělávacích oblastech RVP PV.  | Martina Kupcová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
01. 03. 2005 |
36772 |