Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
PREZI na koronavirus
| Příspěvek seznamuje čtenáře s využitím nástroje PREZI pro tvorbu menších e-learningových modulů bez toho, že by autor potřeboval technologické zázemí pro e-learning. Kromě námětů čtenáři získají jednoduchého průvodce v PDF. Dále je v příspěvku připomenut WebQuest, který je nyní vhodný pro potřebnou „distanční“ výuku i pro základní a střední školy, samozřejmě při odpovídajícím didaktickém zpracování. Prezi (ve verzi Basic = zdarma) navíc umožňuje vytvářet i multimediální objekt, a dokonce i v týmu spolupracujících učitelů.  | Ludvík Eger |
Praktický příspěvek inspirace
|
|
|
|
|
18. 03. 2020 |
6676 |
WebQuest.cz – závěrečná zpráva
| Závěrečná zpráva pilotního projektu ověřujícího možnosti využití nástroje pro tvorbu webquestů při přípravě učitelů i v praxi na našich školách. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
12. 04. 2010 |
2750 |
Virtuální výlety nejsou jen úsporou peněz
| Článek pojednává o možnosti místo na skutečný výlet či výpravu za poznáním jet na výlet virtuální realizovaný prostřednictvím technologií. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
3 komentáře |
15. 12. 2008 |
2693 |
Připravujeme vlastní WebQuest aneb zajímavé i užitečné výpravy
| Rychlý rozvoj informačních a komunikačních technologií a jejich stále snazší dostupnost přímo vyzývá, aby byly efektivně využívány také ve vzdělávání. Příspěvek nabízí tipy, jak si relativně snadno vytvořit vlastni aktivity. Využit můžete texty, obrázky i zvuky - audio i video. Podle technické zdatnosti vlastní a žáků i dostupnosti prostředků a technologií.  | Jana Jílková |
Praktický příspěvek inspirace blok hodin
|
|
|
|
|
01. 07. 2008 |
10727 |
WebQuest.cz
| Příspěvek popisuje učitelem připravenou aktivitu nebo lekci, která komplexně podporuje samostatnou práci žáků a ve všech fázích plně využívá technické prostředky, zvláště internet.  | Bořivoj Brdička |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
27. 09. 2007 |
20524 |
NECC 2005 – WebQuest a Podcasting
| Zpráva o největší konferenci svého druhu - americké Národní konferenci vzdělávacích technologií (National Educational Computing Conference), která se konala koncem června v Philadelphii. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
Informativní příspěvek
|
|
|
|
|
14. 07. 2005 |
2075 |