Celkem: 7
Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
rvp.cz | uživatelé | ||||||||
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
||
Inspirace pro zkvalitňování výuky přírodovědných předmětů a matematiky – vzdělávání pedagogů ZŠ a SŠ | ![]() | Lucie Kovaříková | ![]() |
![]() | ![]() |
18. 09. 2018 | 1103 | ||
PISA 2018 a globální kompetence | ![]() | Bořivoj Brdička | ![]() |
![]() |
7 komentářů | 30. 01. 2017 | 6992 | ||
Studie k problematice matematické gramotnosti v základním vzdělávání – 2. část | ![]() | Výzkumný ústav pedagogický v Praze | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
08. 11. 2011 | 4828 | ||
Přírodovědná gramotnost – Inspirace pro výuku: Úloha 4–5 | ![]() | Výzkumný ústav pedagogický v Praze | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
11. 07. 2011 | 5208 | ||
Přírodovědná gramotnost - Inspirace pro výuku: Úloha 1-3 | ![]() | Výzkumný ústav pedagogický v Praze | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
11. 07. 2011 | 6328 | ||
Matematická gramotnost – Inspirace pro výuku | ![]() | Výzkumný ústav pedagogický v Praze | ![]() ![]() |
![]() | ![]() |
09. 06. 2011 | 7209 | ||
V čem se zhoršujeme? (TIMSS 2007) | ![]() | Jana Hrubá | ![]() |
![]() | ![]() |
17. 01. 2009 | 4514 |