Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Stanford"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "Stanford"

Seřadit dle: Datum publikace, Nejnovější
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Foggův model ovládání lidí technologiemi

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek vysvětluje vývoj a podstatu postupů, které jsou používány v rámci současných, na sociální sítě orientovaných aplikací, snažících se s pomocí strojového učení ovlivňovat uživatele.
Autor Bořivoj Brdička

Výuka informační výchovy podle vědců ze Stanfordu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o studii založené na průzkumu, která přináší doporučení, jak učit informační gramotnost, s krátkým srovnáním s podobnou aktivitou u nás.
Autor Petra Štefáčková

Gary Stager – největší konstrukcionista dneška

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o činnosti jednoho z největších současných odborníků na výuku směřující k digitální gramotnosti, následovníka světoznámého autora Loga Seymoura Paperta.
Autor Bořivoj Brdička

etcML analyzátor textu na webu

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Článek informuje o nástroji na automatickou analýzu textů pracujícím jak s volně dostupnými příspěvky online (tvíty), tak s vloženými dokumenty (např. pracemi žáků), který vyvinuli vědci ze Stanfordu.
Autor David Růžička

Jak jeden kurz změnil život profesora Thruna

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek

Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.

Zpráva o vývoji, který následoval po úspěšném prosincovém ukončení masivního otevřeného online kurzu umělé inteligence na Stanford University s pozvánkou k dalším možnostem prestižního studia zdrama.
Autor Bořivoj Brdička
Celkem: 5