Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se
RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "SWOT"

Zobrazit na úvodní stránce článků

RSS Titulka > Modul články > Články s klíčovým slovem "SWOT"

Seřadit dle: Počet komentářů, Nejvíce
Podle názvu:
Podle autora:
Počet komentářů:
Datum publikace:
Počet zobrazení:

Podpora projektové výuky pomocí ICT

Gymnaziální vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Projektová výuka patří mezi nedílnou součást soudobých vyučovacích metod a je jí věnována stále větší pozornost. V následujícím článku se zaměříme na metody a možnosti vedení projektů, jejich správu a nástroje na řízení zdrojů i týmovou komunikaci.
Autor Bc. Monika Černá

Analýza SWOT a její praktické využití při zpracování školního vzdělávacího programu (ŠVP)

Předškolní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Charakteristika analýzy SWOT a ukázka jejího praktického využití při hodnocení postavení a situace konkrétní MŠ.
Autor Zuzana Bečvářová

Analýza podmínek školy

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Příspěvek přibližuje zkušenosti pilotních škol s analýzou podmínek školy, přináší praktické náměty a ukázky. Jeho součástí jsou přílohy k tvorbě dotazníků a SWOT analýze.
Autor Zuzana Fojtíková

Několik poznámek ke SWOT analýze a jejím využití při tvorbě ŠVP

Základní vzdělávání
Informativní příspěvek
Článek se snaží upozornit na některá úskalí SWOT analýzy.
Autor Jana Hejčíková

Abeceda managementu – Marketing

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
Další příspěvek k seriálu Abeceda managementu - tentokrát s tematikou marketingu.
Autor Jaroslav Jindra

Zavedení CLILu ve škole

Základní vzdělávání
Teoretický příspěvek
odborný příspěvek
6. kapitola příručky Cizí jazyky napříč předměty 2. stupně ZŠ se zaměřuje na kritéria, která musí každá škola zvážit, pokud se rozhodne zařadit výuku CLIL do svého vzdělávacího programu. V úvodu ukážeme dva přístupy, které škola může využít při zvažování zavedení CLILu. Škola stanoví kritéria, která bude nutné naplnit, a provede audit i SWOT analýzu. Oba přístupy se vhodně doplňují. Dále se kapitola věnuje jednotlivým aspektům plánování a zavádění CLILu, které musí škola brát v úvahu, například učitelům, žákům, rodičům a vhodným materiálům pro CLIL.
Autor Phil Ball
Celkem: 6