Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
---|
Inkluzivní vzdělávání a výuka osob se speciálními vzdělávacími potřebami
| Příklady inkluze v některých zemích EU.  | VÚP Praha |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
15. 02. 2006 |
10405 |
Ověření znalosti češtiny při přijímacím řízení na SŠ
| Obchodní akademie Kollárova vypracovala vlastní systém ověřování úrovně znalosti češtiny u žáků, kteří ukončili povinné vzdělávání v zahraničí a nemusí konat jednotnou přijímací zkoušku z českého jazyka. Článek obsahuje konkrétní postupy ověření.  | Mgr. Radka Nevosadová |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
02. 07. 2019 |
2407 |
Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
| Smyslem projektu je vytvoření nové komunikační platformy na bázi školního webu, který se tak stává strategickým mostem v procesu předávání informací mezi školou, rodiči a žáky.  | VÚP Praha |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
15. 09. 2008 |
9735 |
Digitální technologie ve výuce žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami
| Článek popisuje využití digitálních technologií při vzdělávání žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami. Na úvod uvádí charakteristiku znevýhodnění a možné příčiny a důsledky. Dále poukazuje na speciální vzdělávací potřeby žáků s odlišnými kulturními a životními podmínkami a způsoby využití digitálních technologií při kompenzaci obtíží ve výuce a podpoře procesu učení. Na konec uvádí výzvy, kterým učitelé mohou čelit při využívání digitálních technologií při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.  | Alice Kourkzi |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
21. 01. 2021 |
2146 |
Digitální technologie ve výuce žáků nadaných a mimořádně nadaných
| Článek popisuje využití digitálních technologií při vzdělávání žáků nadaných a mimořádně nadaných. V úvodu popisuje fenomén nadání, projevy žáků ve škole a jejich potřeby při vzdělávání. Dále popisuje možnosti, které digitální technologie nabízí pro uspokojování těchto potřeb. Na závěr zmiňuje pozitiva a negativa, která s sebou využívání digitálních technologií u žáků nadaných a mimořádně nadaných nese.  | Alice Kourkzi |
Teoretický příspěvek odborný příspěvek
|
|
|
|
|
02. 02. 2021 |
1840 |