Pozor! Jste na staveništi. Více informací
zde
.
Na Článcích
Na portále
Přihlásit se
Přihlášení do Metodického portálu
Přihlášení pomocí e-mailu
Přihlašovací jméno:
Heslo:
Zapomenuté heslo
Nemám profil, chci se registrovat
Registrovat se
Obsah do výuky
Spomocník
Titulka
EMA
Webináře
Články
DUM
AudioVideo
Wiki
E-learning
Obrázky
Digiškola
Komunita
Profil
Digifolio
Diskuze
Blogy
Burza
Galerie
Projekty
PaV
Pospolu
EJP
Evaluace
Škola21
Učitel21
EN
Administrace
Úvodní strana
Mám dotaz
Pro autory
Kontakty
Titulka
>
Modul články
>
Články s klíčovým slovem "Romulus"
Předškolní vzdělávání
Základní vzdělávání
Zák. umělecké vzdělávání
Speciální vzdělávání
Gymnaziální vzdělávání
Odborné vzdělávání
Jazykové vzdělávání
Neformální vzdělávání
Zobrazit na úvodní stránce článků
Skok na začátek
Nejnovější/nejčtenější články
Filtr typů článků
Dění ve článcích
Moje články
Oblíbené články
Titulka
>
Modul články
>
Články s klíčovým slovem "Romulus"
Zrušit filtry
praktický
teoretický
informativní
Výpis příspěvků podle:
Zařazení do záložek
Klíčových kompetencí
Průřezových témat
Očekávaných výstupů
Seřadit dle:
Datum publikace,
Nejnovější
Podle názvu:
Vzestupně
Sestupně
Podle autora:
Vzestupně
Sestupně
Hodnocení RVP.CZ:
Nejlépe hodnocené
Nejhůře hodnocené
Hodnocení uživatelů:
Nejlépe hodnocené
Nejhůře hodnocené
Počet komentářů:
Nejméně
Nejvíce
Datum publikace:
Nejstarší
Nejnovější
Počet zobrazení:
Nejméně
Nejvíce
Založení Říma – integrace anglického jazyka do dějepisu
Základní vzdělávání
Praktický příspěvek
zkušenost
Příspěvek se věnuje zařazení CLIL metody do výuky dějepisu v 6. ročníku na druhém stupni ZŠ. Je zde popsána celá vyučovací hodina včetně zveřejnění pracovního materiálu do výuky. CLIL výuka v anglickém jazyku.
Autor
Michaela Hlaváčová
30. 11. 2011
3486
x
0
3.3
Celkem: 1