Název materiálu | Anotace | Autor | Typ příspěvku | O jazyce | Hodnocení | Komentáře | Publikováno | Zobrazení |
| | rvp.cz | uživatelé | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RVP_VT21 - závěrečná zpráva o kurzu
| Vyhodnocení a analýza výsledků eLearningového kurzu portálu RVP Vzdělávací technologie pro 21. století, který v listopadu 2011 skončil. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
1 komentář |
28. 11. 2011 |
4350 |
Jak bude zítra?
| Závěrečné zamyšlení účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" nad palčivými problémy, které současný vliv technologií na školství přináší, a možnostmi jejich řešení. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Martin Vonášek |
|
|
| |
|
21. 11. 2011 |
3680 |
Kam až dosáhne kooperace?
| 2. díl ze seriálu článků, kterými autor v roli účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" reaguje na téma 5. lekce Teorie konektivismu a osobní vzdělávací prostředí, v jejímž rámci se uskutečnilo online setkání se Stephenem Downesem. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Martin Rusek |
|
|
| |
1 komentář |
16. 11. 2011 |
3474 |
Kooperující žák jako člen informační společnosti
| 1. díl ze seriálu článků, kterými autor v roli účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" reaguje na téma 5. lekce Teorie konektivismu a osobní vzdělávací prostředí, v jejímž rámci se uskutečnilo online setkání se Stephenem Downesem. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Martin Rusek |
|
|
| |
2 komentáře |
14. 11. 2011 |
4757 |
Daty řízené školství v roce 2020
| Další z řady reflexí účastníků kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století". Vznikla po prostudování problematiky 6. lekce, jež nesla název Aktuální metody hodnocení výukových výsledků. Má ovšem přesah i do poslední ještě nerealizované lekce - Budoucnost vzdělávacích technologií. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Stanislav Cikalo |
|
|
| |
|
03. 11. 2011 |
3392 |
Data mining – „těžba dat“ ve školství
| Reflexe účastníka kurzu RVP "Vzdělávací technologie pro 21. století" po prostudování problematiky 6. lekce, jež nesla název Aktuální metody hodnocení výukových výsledků. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | David Mikoláš |
|
|
| |
1 komentář |
01. 11. 2011 |
4439 |
RVP_VT21 Co a jak?
| Zamyšlení účastnice kurzu RVP Vzdělávání pro 21. století nad úlohou informatika v rámci funkce celé školy. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Mira Friedrichová |
|
|
| |
|
20. 10. 2011 |
2687 |
Kolaborace nebo kooperace?
| Článek popisuje, jak odlišné významy těchto dvou pojmů souvisejí se vzděláváním, svobodou, vývojem společnosti, konektivismem a masivními otevřenými online kurzy - to vše v souvislosti s profesním rozvojem učitelů. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
4 komentáře |
17. 10. 2011 |
10882 |
RVP_VT21 průběžná zpráva o kurzu
| Průběžná zpráva o online kurzu Vzdělávací technologie pro 21. století realizovaného v rámci E-learningu portálu RVP po 3. týdnu. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Bořivoj Brdička |
|
|
| |
|
10. 10. 2011 |
3192 |
Lukáš, ICT a já
| Článek vyjadřující myšlenky autorky v roli účastnice kurzu Vzdělávací technologie pro 21. století (RVP_VT21) po druhém týdnu studia. Článek je součástí učitelského Spomocnika na adrese https://spomocnik.rvp.cz.  | Iva Dobiášová |
|
|
| |
|
04. 10. 2011 |
2914 |